Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mooie spreuken

Gestart door Zonnekind, februari 28, 2008, 10:34:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sam

mooi citaat, al kan ik niet zeggen dat ik het er mee eens ben.

Zonnekind

Het leven is te kort om te discussiëren dus ik heb altijd gelijk.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

phate

om maar ff ontopic te reageren, zag laatst the italian job waarin 1 van de hoofpersonen zegt
I trust everyone, its the devil inside them i don't trust,

Ondanks dat ik het er niet helemaal mee eens bent vind ik het wel een hele goede

solo

Zonnekind dank voor het starten van dit topic je moet maar op het idee komen
                        :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap:
ik ben dol op gezegdes en spreuken mijn huis hangt er vol mee hier komen er een paar

                        geluk word meer door het te delen

            er is  nog nooit een kok gevonden die koken kan naar alle monden

                    de mooiste dingen in het leven kun je niet aanraken je moet ze voelen met je hart
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

Ienepien

Mensen leer je nooit kennen. Jezelf niet eens, laat staan anderen.

Zonnekind

Ik kus beter dan ik kook ;D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

 :schater:

Citaat van: solo op maart 20, 2008, 07:01:27 PM
                        geluk word meer door het te delen

Deze vind ik erg mooi!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

phate

iedereen zegt me te kennen, maar hoe kan dat als ik niet weet wie ik zelf ben (volgens mij ben ik die hier op het forum te weten gekomen)

Ienepien

Dat is ook een hele sterke. En zo waar! ::)

Sam

Hmm, ja, mooie spreuk. Soms is het wel zo dat anderen iets beter aan me snappen dan ik zelf, en ik het zelf pas merk als ik er op gewezen word.

de mooiste dingen in het leven kun je niet aanraken je moet ze voelen met je hart

o, die is mooi!

Ienepien

Citaat van: Sam op maart 21, 2008, 10:35:21 AM
Hmm, ja, mooie spreuk. Soms is het wel zo dat anderen iets beter aan me snappen dan ik zelf, en ik het zelf pas merk als ik er op gewezen word.


Inderdaad waar. Maar dat komt ook, omdat je onzeker over jezelf bent, en (misschien) een negatief zelfbeeld hebt, omdat je "anders" bent. Ik in ieder geval wel. En als anderen mij wél leuk vinden, en het waard vinden, dat ik leef, dan moeten ze het me wel honderd keer zeggen, voordat ik het begin te geloven. :-X

Sam

aaaaaa, Ienepien! Ik ken je verder niet, maar ik vind je een hardstikke gezellige leuke forumer. :knuffel:

Over zelfkennis bedoelde ik meer in het algemeen. Voorbeeld: Ik sprak laatst een heel knappe jongen, en tjaa, dat laat me toch niet koud. Even later wees een goede vriend van me erop dat ik met hem stond te flirten. en dat had ik helemaal niet gemerkt! Wat ook beslist mijn bedoeling niet!
anderne hebben soms de afstand om dingen te zien die je zelf niet ziet.

Ienepien

aaaaaa, Ienepien! Ik ken je verder niet, maar ik vind je een hardstikke gezellige leuke forumer.

Oké, nu bijna 100x, dat moet toch alhaast wel doordringen bij mij. ;D

petra1963

Ooit moet het lukken, Ienepien !  :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)