Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Batibouw reclame

Gestart door Austen, maart 03, 2008, 02:53:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Austen

Afgelopen zaterdag naar Batibouw geweest.

Ik was nog niet binnen, of ik had al tig paar blote borsten gezien: op de reclame-panelen voor Batibouw. Mijn humeur zat dus verder onder vriespunt.

Binnen was er een nog leukere reclame: "Het is gemakkelijker als je de juiste maten hebt" met daarboven een goed-voorziene vrouw. Het ging erdus over dat je je huis moet opmeten alvorens naar een bouwfirma te stappen. Duh.

Humeur ---> NOG verder onder het vriespunt  :banghead:

Ienepien

Ze gaan er zeker vanuit, dat er alleen maar mannen naar zo'n beurs komen, en dat het nog steeds dé lokkertjes zijn.
Zielig, hoor. >:(

Austen

Goh, en dan al die hostessen: om 't er kortste rokje aan  :-\ Het was er nochtans niet te warm! Of zaten die mss per ongeluk aan de foute kant van Brussel...


Ienepien

Hoezo? Is vast een insiders-grapje. Hebben jullie daar de "rosse buurt" ofzo?

Austen

Ja, ergens in Brussel is er de rosse buurt. Ik weet niet waar die is, maar 't is in ieder geval niet in Brussels Expo. Of deze week net wél.

myra

ja, ze gebruiken seksuele referenties omdat ze denken dat seks toch 'iedereen' aanspreekt.

>:D

We zouden eens een aseksuele beurs moeten houden... ;)

Austen

Citaat van: myra op maart 03, 2008, 04:27:23 PM

We zouden eens een aseksuele beurs moeten houden... ;)

Zoals Mega-Erotica, maar dan andersom?  ;D Hoe zou dat er dan uitzien... Duffe bommaatjes die sjaaltjes breien? Of flitsende tieners met lange rokken aan?

Sam

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa leuk.
Ik zou die flitsende tieners juist geen lange rokken aandoen maar gewoon leuke, niet-seksuele kleding. Dan zien mensen dat je best leuk en normaal kunt zijn en van je leven kunt genieten zonder seks. En oma's in de thee-hoek die vertellen dat hun leven zonder seks best leuk is tot nu toe.
Ik zat net de filmpjes van interviews of asexuality.org te bekijken, en ik vond het beeld wat daar van aseksuelen werd gegeven erg goed: hardstikke gelukkige, normale en zeker niet stoffige mensen die gewoon geen seks hadden. Dat zou de wereld moeten zien.

Austen

Idd! Spijtig genoeg kan alleen "seks" opwindend zijn  ???

solo

en is aseksueel saai en onnatuurlijk volgens  de meesten mensen
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

petra1963

Er is hier in de stad meerdere keren per jaar een 'erotica beurs'. Ik erger me al aan de grote reclameborden die je dan overal in de stad vindt. En dan denk ik: moet dat nou ? Waar is dat allemaal voor nodig ? En ik voel een hele grote, diepe weerzin...BAH !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sam

Dat soort reclames zijn er hier voor erotix feestjes, irritant!
Maar de billboards van merken als Sappho vind ik nog veel vervelender. Waarom moet mooi ondergoed altijd verkocht worden door een model in de meest seksuele houding en een achterlijke playboy-bunny blik in de ogen. Is dat nou het ideaalbeeld van vrouwen? ugg.

Ik ben het eens met de shirts van asexuality.org: ASEXUALS PARTY HARDEST.  ;D

myra

ze kunnen tenminste zich volledig richten op de party zelf, en niet op het verleiden van andere party-gangers.  :D

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sam

En ze hoeven geen energie over te houden voor het vervolg van de avond, ze kunnen gewoon feesten tot ze erbij neervallen.  ;D