Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht: Vrouwen voor reportage in NINA

Gestart door NINA, februari 15, 2008, 11:17:17 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NINA

Hallo!!

Het blijkt wereldwijd een trend: hoe langer hoe meer vrouwen kiezen er voor om maagd te blijven tot hun huwelijk.
Wij willen voor NINA - vrouwenblad graag een integere reportage (foto + tekst) maken over 'Maagden' - vrouwen die bewust kiezen voor een leven zonder seks, wat de reden daar ook voor moge zijn.
We willen ook iemand portretteren die aseksueel is, geen zin in seks heeft, en daarom nog steeds maagd is.
Wie meer wil weten en interesse heeft om mee te werken aan onze reportage mag me een mailtje sturen met wat info, dan neem ik zeker contact op om verder te praten.

Alvast bedankt en groetjes!

Hélène

Hélène Van Herck
voor NINA
helenevanherck@skynet.be

bebe

ook  hier weer mijn vraag, mag het ook op anonieme basis, of komt er bij  het verhaal echt een foto van de persoon zelf?

Ereinion

Goed initiatief, Hélène!  :cake:

Ik ben niet geschikt, maar ik hoop dat iemand zich aandient die aan jullie eisen voldoet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Inderdaad een erg goed initiatief,  :cake: , maar ik ben bang dat het met foto lastig kan worden om iemand te vinden die mee wil werken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

NINA

Citaat van: bebe op februari 15, 2008, 11:20:19 AM
ook  hier weer mijn vraag, mag het ook op anonieme basis, of komt er bij  het verhaal echt een foto van de persoon zelf?

Goh, het is de bedoeling om vrouwen aan het woord te laten die op de foto willen, we willen net aantonen dat er niets mis is met de keuze om als maagd of zonder seks door het leven te gaan. We zitten allemaal in zo'n voorgeprogrameerd systeem. En daar willen we over praten!

Ken je een vrouw die nog maagd is omdat ze aseksueel is?

Groetjes,

Hélène voor NINA

NINA

Citaat van: Ereinion op februari 15, 2008, 12:32:27 PM
Goed initiatief, Hélène!  :cake:

Ik ben niet geschikt, maar ik hoop dat iemand zich aandient die aan jullie eisen voldoet.

En ken je een meisje / vrouw die in aanmerking komt? We willen echt een heel mooi en integer portret maken.
Het gaat ons helemaal niet om sensatie in welke zin dan ook. Nee, het gaat om de vrijheid om keuzes te maken.
Kiezen om maagd te blijven, of om zonder seks te leven, of...

Greotjes,
Hélène voor NINA

NINA

Citaat van: Jovi_Hobbes op februari 15, 2008, 07:40:00 PM
Inderdaad een erg goed initiatief,  :cake: , maar ik ben bang dat het met foto lastig kan worden om iemand te vinden die mee wil werken.

Toch even goed meedenken of er niemand te vinden is,
de kracht van zo'n verhaal staat of valt met de juiste vrouwen hé,
krachtige, sterke vrouwen die weten wat ze willen en zich niet schamen voor hun keuzes...

Alle tips welkom!

Groetjes,

Hélène voor NINA

Ereinion

Oké, ik heb je net een berichtje gestuurd, maar lees hier al meer over je bedoelingen. Ik zal een nieuwsbrief versturen naar iedereen, wie weet helpt dat!  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Lijkt me wel wat voor Sismo. Sterke vrouw, die weet wat ze wil. :-\

bebe

ik val wel in de "doelgroep "zeg maar, en ik schaam me er niet voor, maar wil het toch niet in het openbaar in blad plaatsen..........

Ienepien

Ze kunnen toch best kiezen voor een foto van een model?
Dat merkt toch niemand?

Ereinion

Het gaat ook om het idee en de geloofwaardigheid van het blad.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sam

Klinkt als een reportage die ik wel zou willen lezen.
Wat is NINA voor blad? Ik kan er geen website of informatie van vinden.

Sismo

CiteerLijkt me wel wat voor Sismo. Sterke vrouw, die weet wat ze wil.
:schater: Ikke?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-