Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht: Vrouwen voor reportage in NINA

Gestart door NINA, februari 15, 2008, 11:17:17 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Dus je wilt het niet? Volgens mij is het een Belgisch blad. Kan jou het schelen, joh! :P

Sismo

Ik sta niet te springen, nee.....ze zoekt toch ook een Belgische vrouw?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

NINA

#17
Hoi!

Ik heb de vraag al een paar dagen geleden gesteld, maar ik zal nog wat extra info geven.

NINA is een mooi, stijlvol Belgisch vrouwenblad dat elke zaterdag bij Het Laatste Nieuws zit, de grootste krant van België.
NINA is niet op zoek naar sensatie maar wil nieuwe en opvallende trends aandacht geven.
Wereldwijd blijken hoe langer hoe meer meisjes / vrouwen ervoor te kiezen om maagd te blijven. Hun motitivatie kan verschillen. Ofwel willen ze geen seks voor het huwelijk. Ofwel willen ze geen seks, nooit. Ik heb al verschillende maagden gevonden die mee willen werken aan onze reportage en die kiezen om maagd te blijven omdat ze gelovig zijn of omdat ze op de ware willen wachten of omdat ze geen seks willen voor het huwelijk.
Nu zoek ik nog een vrouw die wil kiest om maagd te blijven omdat ze aseksueel is. In deze emotioneel moeilijke tijden waar we ook nog eens met aids hebben af te rekenen blijken hoe langer hoe meer mensen te kiezen voor een leven zonder seks. Daarnaast blijkt aseksualiteit voor velen ook een geaardheid. Je wordt ermee geboren.

Dit is een ontzettend interessant onderwerp en we willen er dan ook graag aandacht aan geven.
Ik zoek een sterke, zelfzekere vrouw die nog maagd is en die sterk in haar schoenen staat en die graag haar verhaal wil vertellen.

Voor extra vragen of als je interesse hebt mag je me altijd mailen >>> helenevanherck@skynet.be

Bedankt en groetjes!

Hélène voor NINA

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Goed dat je iedereen een berichtje hebt gestuurd, Ereinion. Hopelijk levert het reacties op!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Die foto's blijven toch echt het grootste probleem, denk ik  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Als jij nou de tijd erin steekt voor het interview, dan mogen ze mijn foto uit de Psychologie Magazine erbij zetten!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


fleurtje

Ik denk eerlijk gezegd dat men voor dat tijdschrift meer reaktie's los kreeg wanneer het teminste anoniem kan gebeuren.
Zie maar naar bekende mensen als die met hun kop in één of ander blad staan wordt er ook nog lang over na gepraat,dus stel dat er mensen zijn die je dan toevallig kennen en dan ook nog eens dat intervieuw in handen krijgen,het lijkt me niet echt evident.
Zonder foto kan het ook een heel mooi intervieuw worden,niet waar!
Hier in de buurt zien we ook altijd een meisje die echt de stempel op haar geplakt krijgt dat ze een eeuwige maagd zal blijven.
Persoonlijk ken ik haar niet,overtuigd dat ze nog maagd is ook niet,maar als we haar bij een of andere wandeling kruisen,hoor ik die opmerking van de eeuwige maagd toch dikwijls vallen.
Is zij daarom slechter,helemaal niet ze hoeft teminste niet iedere dag steeds opnieuw aan haar partner uit te leggen dat ze dat heel gedoe over sex soms zo beu is en gewoon lekker haar eigen gangetje kan gaan.


Sismo

Ik begrijp dat ze juist door openheid willen aantonen dat het niet iets is waar je je voor hoeft te schamen. En echte openheid bereik je natuurlijk door ook op de foto erbij te staan. Ik snap wel dat niet iedereen dat wil hoor, het is toch ook wel een flink stukje privé wat je dan toch maar open gooit....Maar ik snap ook de redenatie van Nina wel.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Tuurlijk, dat snap ik ook. Maar het blijft een grote drempel voor veel mensen. Ik zou al niet eens voor een leuk, gezllig, taboeloos onderwerp met mijn hoofd in een tijdschrift willen staan, laat staan dus voor een onderwerp als dit.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik heb haar ook doorverwezen naar Geraldines website, misschien heeft ze daar meer geluk.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Nog een goeie actie. Je bent goed bezig, Ereinion, dat verdient  :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?