Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

2006

Gestart door myra, november 29, 2005, 06:21:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Nog een maandje te gaan en de 5 wordt een 6.

Zijn er bepaalde toekomstplannen die jullie hopen te realiseren in 2006? Het gaat niet zozeer om goede voornemens ofzo, maar bepaalde veranderingen zoals van woning veranderen, van job veranderen, afstuderen, trouwen etc.

Zelf zal ik in het najaar van 2006 eindelijk in mijn eigen appartementje kunnen trekken. Het woonproject waar ik ga wonen (appartemenstblokken) wordt nu gebouwd. Ik kijk er echt naar uit, ben tijdens mijn studie of kot (kamers) geweest, en woon nu al drie jaar terug bij mijn ouders totdat ik genoeg gespaard had en vast werk had. Dat is nu dus het geval :)


Ereinion

Wij gaan dus ook verhuizen. Verder heb ik niet echt plannen voor het nieuwe jaar.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Ik heb een GROOT plan voor 2006: begin januari vertrek ik voor een half jaar naar de USA om te studeren  ;D ;D ;D. Heb er echt mega veel zin in. Daarna ga ik mijn zomervakantie doorbrengen in een baantje om mijn spaarrekening weer enigszins aan te vullen.

Jovi_Hobbes

Cool Tempesta, wat ga je eigenlijk studeren?
Mijn plannen voor 2006 zijn slagen voor de cursus waar ik nu mee bezig ben en verder gaan met de vervolgopleiding. Verder hoop ik een nieuwe baan te vinden. Ik heb op het moment iets op het oog, waar ik wel een klein kansje voor maak, dus afwachten maar.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Ik ga tornado's bestuderen  :D.

Knoddepropje

Ik ga juist dit jaar eens proberen NIET te verhuizen :D
Ben de afgelopen 7 jaar zo'n 9x verhuist en ga eens kijken of ik dit jaar eens gewoon kan blijven waar ik nu ben, ALLEEN :D
Daarbij wil ik dit jaar ook geen relaties aangaan die ik toch niet als prettig ervaar.... Misschien zien jullie dit als goede voornemens, dat kan/mag, maar dan toch voornemens waar ik alles aan ga doen om erbij te blijven...

Oh, Temp: cool! 8) (meen je t ook serieus?)

Sammy


Ereinion

Temp, waar in Amerika?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Serieus!
Ik ga naar Oklahoma, middenin Tornado Alley, waar de meeste tornado's op de wereld voor komen.

Knoddepropje

Dapper hoor!  :klap:
t Zou niks voor mij zijn, Brrrrrrr

Jovi_Hobbes

Het is in ieder geval een goede verklaring voor waarom je jezelf Tempesta noemt  ;D
Heel veel plezier in Amerika!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Citaat van: Jovi_Hobbes op december 05, 2005, 12:54:39 PM
Het is in ieder geval een goede verklaring voor waarom je jezelf Tempesta noemt  ;D

Jee, iemand heeft het geraden  :klap:

;D

Ereinion

Veel succes en nog meer plezier, alvast.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sammy

Tornadootjes, vet!  8)
Zo van die stresstoestanden meemaken zoals we ze in de documentaires zien?