Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

BNN 'Je Zal Het Maar Hebben'

Gestart door BNN, maart 10, 2008, 05:27:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

 :rollol: Arme Ereinion. Maar gezien het onderwerp denk ik dat ze daar juist ver vandaan blijven... ;)

Zonnekind

Misschien willen ze een praktijkvoorbeeld? :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky


Ereinion

Ik hoef me geen zorgen meer te maken.

Helaas hebben ze iets heel anders bedacht en wordt er in het programma weer geen aandacht aan aseksualiteit besteed.  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Sismo

Citaat van: BNN op maart 10, 2008, 05:27:39 PM

Ben jij een jongere in de leeftijd van 15 tot en met 30 jaar, ben je asexueel en zou je op televisie jouw opmerkelijke verhaal willen vertellen?



















??? Wat willen ze nu?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

De titel van het programma was 'vermist' of iets dergelijks. Daar paste aseksualiteit enigzins tussen. Maar ze hebben besloten voor iemand te gaan die een enzym mist.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Kunnen wij niet ook snel verzinnen dat asexualiteit komt door een ontbrekend enzym ?  ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Waar heb je dan last van als je een enzym mist? Weet iemand dat?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Allemaal kijken naar BNN! Dan komen we er vanzelf achter.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Citaat van: Jovi_Hobbes op maart 18, 2008, 06:47:34 PM
Waar heb je dan last van als je een enzym mist? Weet iemand dat?

Als je een bepaald enzym mist, kan je bijvoorbeeld allergisch zijn aan melk. Als je een ander enzym mist, mis je misschien bepaalde stoffen in je bloed of heb je misschien teveel stoffen van iets in je bloed omdat dat enzym het zou moeten afbreken. En zo zijn er nog ontelbare mogelijkheden rond enzymen. (denk ik)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

bebe

wie weet missen er hier mensen ook wel een enzym? ik zou het van mezelf niet weten eigenlijk........hmmmmmmmmm ???

Jan

Het enige wat ik van enzymen weet is dat het destijd aan waspoeder werd toegevoegd om bij 60 graden hetzelfde effect te krijgen als voorheen bij 95 graden.

Misschien worden mensen er ook eerder warm van..

Ienepien