Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

sites over seksualiteit

Gestart door Ereinion, november 29, 2005, 10:35:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ik kwam op mijn zoektocht naar emailadressen ook heel veel interessante sites tegen over seksualiteit, waar aseksualiteit helaas nog niet genoemd wordt. De meeste links staan op http://seksualiteit.pagina.nl/ Sorry, de eerste helft moet je even overslaan, is niet zo interessant.
Misschien kan iemand de sites over seksualiteit mailen over ons bestaan?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Hoi hoi!
Ik wil die taak best op mij nemen, maar eh.... Mag dat met jouw text? Of moet ik zelf iets in elkaar flansen? daar ben ik nmelijk niet zo erg goed in....
Ik ben meer van het goed gejatte dan t slecht zelf verzonnene :-[

Ereinion

Tuurlijk mag dat met de tekst die ik al geschreven heb. Fijn dat je dit wilt doen, Knoddepropje!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Ik zal er morgennacht en anders zondag eens mee bezig gaan :D
Eventjes kijken wanneer ik er tijd voor heb.... Is dat goed?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

phate

en sekswoordenboek.nl dan? is dat niet wat of ga ik nu geheel en helemaal de bonen in

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

phate

moet ik er zelf achteraan of doet 1 van de moddereters het? of is er nou een standaard tekst die we sturen? (sorry als het al een x ergens vermeld is)

Ereinion

Knoddepropje is bezig met het aanschrijven van sites over seksualiteit. Het is, denk ik, overzichtelijker als een iemand een bepaalde groep aanschrijft om te voorkomen dat er dubbele mails de deur uit gaan. Maar je kunt het het beste met Knoddepropje overleggen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Hoi hoi!
Ik heb die 5 of 6 sites gemaild die ik liet zien, maar vind het een enorme rotklus om alles op te zoeken met mijn computer. Alleen daar ben ik al bijna 2 uur mee bezig geweest :(
Dat schiet echt niet op! Maar we zetten alle aangeschreven adressen toch bij de bijbehorende topic? Dus dubbel zou niet zomaar kunnen gebeuren...
Dus Phate.... wil jij misschien dat sekswoordenboek doen???

ps: wat word er verstaan onder "moddereters"? Ben ik dat?  :78:

Ereinion

Moddereters zijn de mensen die op de ledenlijst rood kleuren. Jij bent een zeer gewaardeerd lid, Knoddepropje!  ;D

Als ik nog tijd heb, zal ik kijken of ik ook adressen voor je kan vinden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

phate

nu weet ik nog niet of er een standaard tekst is of dat ik er 1 uit mijn duim moet zuigen:P

Ereinion

Knoddepropje heeft de tekst gebruikt die ik had geschreven om de tijdschriften aan te schrijven. Die kun jij ook gebruiken, met een kleine aanpassing. Je kunt die tekst vinden in 'samenwerken aan een purpere wereld'.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Citaat van: Ereinion op december 04, 2005, 09:58:08 AM
Moddereters zijn de mensen die op de ledenlijst rood kleuren. Jij bent een zeer gewaardeerd lid, Knoddepropje!  ;D

Als ik nog tijd heb, zal ik kijken of ik ook adressen voor je kan vinden.


Dank je wel Ereinion :D Zowel voor het compliment ;D als voor het feit dat je adressen wilt opzoeken voor mij. Verschrikkelijk he? Zo'n ouwe bak van een computer?

phate

ik ga nu sexwoordenboek mailen. Heb weinig tijd gehad de laatste tijd door die rare sinterklaas sorry