Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

sites over seksualiteit

Gestart door Ereinion, november 29, 2005, 10:35:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

phate

#15
Beste Phate,

Ik zal binnenkort (wordt waarschijnlijk januari) een pagina maken over aseksualiteit en dan ook naar de site verwijzen. Het is goed dat u me erop gewezen heeft dat dit onderwerp nog ontbreekt. Bedankt voor uw email.

Met vriendelijke groet,

Hilde van der Ploeg


Sexpertise
Oost. Handelskade 1205
1019 DN Amsterdam
020-4197224
hildevanderploeg@planet.nl

TBW


Ereinion

 :cake: voor Phate!

Ik heb onze site ook doorgegeven aan www.seksualiteit.pagina.nl. Hopelijk komt daar binnenkort een link.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Wat goed Phate! Nog meer  :cake:
en voor jou natuurlijk ook Ereinion!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

phate

daar lust ik wel meer van. maar zoveel moeite is het toch niet om even een mailtje te schrijven.

Jovi_Hobbes

Nog meer  :cake: dan voor Phate en Ereinion. Het mailen kost dan misschien niet al te veel moeite maar het resultaat is wel een applausje waard:  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Er is vast ook een ...pagina.be? Over seksualiteit...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

 :'( seksualiteit.pagina.nl linkt niet naar sites waar alleen een forum is.
Ik probeer het wel opnieuw als onze site ook klaar is.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

phate

dat is nou jammer, ach ja even afwachten nog

ChibiFirli

Sorry, er was eigenlijk al een soort van infopagina af >_> (maar ik ging nog wat herordenen omdat nu alles in 1 pagina staat, tis amper werk eigenlijk, maar ik had het vrij druk de laatste tijd >_>, de gevreesde 12-15u werkdagen >_>).

tijdelijke pagina (wordt nog opgesplitst natuurlijk :D):
http://asexuality.org/du/faq_temp.html
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Dat is al erg goed!  :klap:

Blijft het eigenlijk in deze opzet, of wordt het meer zoiets als op de AVEN-site?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

#27
Citaat van: ChibiFirli op december 14, 2005, 02:01:24 PM
Sorry, er was eigenlijk al een soort van infopagina af >_> (maar ik ging nog wat herordenen omdat nu alles in 1 pagina staat, tis amper werk eigenlijk, maar ik had het vrij druk de laatste tijd >_>, de gevreesde 12-15u werkdagen >_>).

tijdelijke pagina (wordt nog opgesplitst natuurlijk :D):
http://asexuality.org/du/faq_temp.html

Kan je de tijdelijke pagina niet beschikbaar maken voor het internetpubliek? Zodat we toch wat meer dan alleen een forum zijn? Ergens een link plaatsen op de hoofdpagina van t forum ofzo? gaat zoiets? :-\(onwetend gezicht)

Ik vind het ook al heel goed hoor :cake:


ChibiFirli

Citaat van: myra op december 14, 2005, 09:55:33 PM
Kan je de tijdelijke pagina niet beschikbaar maken voor het internetpubliek? Zodat we toch wat meer dan alleen een forum zijn? Ergens een link plaatsen op de hoofdpagina van t forum ofzo? gaat zoiets? :-\(onwetend gezicht)

Ik vind het ook al heel goed hoor :cake:
Jah, gaat best ;D. Maar ik vond de pagina er nog niet uitzien, nu heb ze een beetje overzichtelijker gemaakt (makkelijker om door te navigeren :)). Tis nog niet perfect, maar dit durf ik al laten zien :D. Kheb het dan ook maar ergens aangekondigd ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry