Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

seks, seks, seks, ik wil gewoon seks.

Gestart door emily, maart 21, 2008, 02:36:38 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Ach, verliefd zijn. Ik word het ook niet echt snel hoor. Maar die druk van een vriendje moeten hebben die is best wel erg. Ik merk het ook. Zoals nu met de feestdagen zou ik me toch wel erg alleen voelen zonder vriend, juist omdat iedereen dan lekker met partner thuis zit of leuke dingen gaat doen. Dat je met z'n tweeën de familieperikelen aangaat (die vaak toch komen) etc.

En ook als het gaat om de rest. Want kennelijk hoor je gewoon kinderen te krijgen. Wat eigenlijk een gekke gedacht is gezien de overbevolkte wereld. Zou eigenlijk alleen maar ontmoedigt moeten worden. Als je denkt ook aan overleven. Maar goed, dat geen kinderen kan ook niet. Dus als je dan echt geen partner hebt, dan ga je naar de donorbank en doe je het gewoon in je eentje, toch? Maar ik vind wel dat het wat overtrokken is allemaal. En ik zou het toch fijn vinden als dat niet meer zo belangrijk is allemaal. Ik probeer ook niet meer de vraag te stellen of iemand (al) een vriend heeft of als ze al een tijdje een relatie hebben of ze kinderen willen. Ik wacht wel af totdat het gesprek er eens opkomt. Dan vraag ik het wel. Maar soms floept het er toch nog wel eens uit... oeps...  :-[

Rhapsody

#136
Citaat van: Pinky op december 11, 2008, 03:41:16 PM
Wat eigenlijk een gekke gedacht is gezien de overbevolkte wereld. Zou eigenlijk alleen maar ontmoedigt moeten worden. Als je denkt ook aan overleven.

Wat een fantastisch argument.  ;D Het is ook eigenlijk zo. Gelukkig vinden de meeste mensen 3 kinderen al veel tegenwoordig.

Als men dan zegt dat aseksualiteit tegen de natuur in gaat kan ik bijvoorbeeld zeggen dat het juist de natuur goed doet. Want als iedereen zich steeds vermenigvuldigd is er straks helemaal geen ruimte meer over voor de natuur. Ik ga hier nog eens over na denken.  :D Interessant.

sutoroberi_sheku

CiteerWat eigenlijk een gekke gedacht is gezien de overbevolkte wereld. Zou eigenlijk alleen maar ontmoedigt moeten worden. Als je denkt ook aan overleven

dat is china's enige goeie beslissing sinds jàren (niks tegen chinezen hoor  ;D)

CiteerNu moet ik het voor mijn broers opnemen, hoor!

dan heb jij gewoon enorm lieve broers!  ;D
:knuffel: voor je broers

maar je hoort veel dat broers opeens interesse krijgen in hun jongere zusje... :-\
zo ook bij mijn huisgenoot. en dan zo vertellend alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Ienepien

Zulke jongens zijn gewoon viespeuken. Net als sommige vaders...... >:(

Rhapsody

Dat doet mij denken aan de Britse kunstenares Tracy Emin die openlijk verteld dat ze seks met haar tweelingbroer heeft gehad..
Ook zijn er meisjes uit mijn klas waarvoor het de normaalste zaak van de wereld is dat ze hun vaders piemel zagen toen ze klein waren. Ik kan je vertellen dat zoiets bij mij thuis nooit gebeurde en ook echt niet normaal was/is.  :-\

pinky

Nou ik heb ook regelmatig met mijn vader staan douchen. Dat was ook over na mijn 6de ofzo... Maar zo jong moet dat nog wel kunnen vind ik. Ik bedoel, zou een vader dan ook de luiers van zijn dochter niet meer mogen verschonen? Maar ja ik denk dat als je het na je 12de nog steeds ziet dat het dan wel erg raar begint te worden..,

Rhapsody

Vaak neemt de seksuele drang de rede dan over. Het automatisme, het instinct domineert bij zulke mannen, terwijl ons vermogen om onszelf in bedwang te kunnen houden een van de dingen is die ons van de dieren scheidt. En zo iemand, kan heus wel redelijk denken maar kiest er bewust voor dat niet te doen en zich te laten leiden door de verleiding. Die seksuele drang kan veel kapotmaken in een mensenleven.   >:(

Rhapsody

#142
Nee op je 6de ofzo is dat ook niet erg. :) Maar bij ons thuis zou zoiets gewoon niet gebeuren, dus voor mij is het wat raar als ik dat hoor. Maar door te zeggen dat ik het raar vind als je je vader in z'n blootje hebt gezien impliceer ik niet dat hij ook seksuele gevoelens voor je zou hebben of dergelijke. ;D Nee joh.

pinky

Oh oke, nou denk dat er wel vaders bijlopen die dan niet over de grens gaan maar het eigenlijk wel zouden willen. Maar ja, als je dochter of zoon 18 is en op d'r moeder of vade lijkt... daar ben je als vader of moeder dan ook niet voor niets verliefd op geworden. Dus ik kan het wel snappen dat die gevoelens er zijn. Ik kan alleen niet snappen det er mensen zijn die er naar handelen! yakkie

Rhapsody

Als mensen opgepakt zouden kunnen worden voor hun gedachtes zat iedereen wel in de gevangenis.  :o

Het gaat juist om het NIET handelen, de beheersing van jezelf, het verstand boven de lust.

Ienepien

Het ergste is nog, dat er vaders zijn, die er dan bij vertellen, dat ze niks aan mama mogen vertellen, en erbij zeggen, dat het met alle andere meisjes ook zo gebeurt. En die meisjes? Die weten niet beter, of het IS ook zo. >:(

Rhapsody

Het is verschrikkelijk.  :-\

Mijn buurmeisje heeft dat meegemaakt (haar broertje ook), ik kan me er geen voorstelling bij maken. Ik heb enorm veel bewondering voor haar want ze heeft haar leven weer opgepakt en is een nieuw leven begonnen in Amsterdam. Ik wou haar zo graag helpen toentertijd, maar je voelt je gewoon machteloos.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Brummetje

Ik ben nog nooit echt verliefd geweest, en weet vrijwel zeker dat dat ook niet meer gaat komen, voor zolang ik leef.

Qua opgewonden worden: Ik heb ooit weleens gedacht of ik dan mss van iets anders wel opgewonden word (dierenseks of kinderseks), maar dieren vind ik gewóón lief en leuk, en kinderen op een gegeven moment maar irritant. ;D Dus dat is het ook niet. ::)

En denk ik gelijk antwoord op de vraag of ik ooit kinderen wil. :schater:

Ienepien

Misschien heb jij wel gewoon iets anders, een fetisch, waar je opgewonden van wordt? :-\