Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

seks, seks, seks, ik wil gewoon seks.

Gestart door emily, maart 21, 2008, 02:36:38 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan

Het was maar een simpel voorbeeld Ienepien.

Jan

Citaat van: Rhapsody op december 14, 2008, 10:45:43 PM
Hoe vaak mannen in mijn bijzijn wel niet hebben gezucht 'Vrouwen..!'...

Dat wil je niet weten!!! Hoeveel kwade uitspraken ik over vrouwen geslikt heb.

Maar daar hoor je mij niet over.

In jouw berichten bespeur ik ook niet altijd evenveel objectiviteit als ik zo vrij mag zijn, vooral in dit bericht. Het lijkt meer op een bericht van een gekwetste man ook al zeg je van niet, dan een bericht van iemand die objectief is. Maar wel een man met goede bedoelingen, en deze reactie is ook goed bedoeld. :)


Andersom geldt dat evengoed. Vandaar ik er al bij schreef "nu even een vrouw als voorbeeld".
Ik geef steeds al aan dat het mij soms opvalt, maar het mij persoonlijk niets doet.
Als er iemand iets van mij als niet objectief ziet, dan mag iedereen dat graag aangeven, het is geen eenrichtingsverkeer.

Rhapsody

Misschien dat een kat ook wel eens tegen een hond zegt 'Zucht. Honden...'. Als 'ie weer eens uit het toilet zit te drinken. :P

Wat wel grappig is, is dat ik mezelf er net op betrap dat ik het bij zowel mannen als vrouwen doe. Als een vrouw onredelijk doet tegen iemand kan ik ook 'Vrouwen...' zuchten. ;D En andersom ook. Grappig eigenlijk, nooit bij stil gestaan.

Jan


Ienepien

We leren van elkaar, en zelfs van onszelf. ::)

Jan


Ienepien

Het verbaast me hoe snel jij doorhebt, dat er iets nieuws staat in een van je topics. :o    :klap:

Jan

Van die topics krijg ik melding als er reactie is..

Ienepien

Dan zijn ze wél razend snel. Het stond er nog maar nét. :P

Jan

Jij reageert ook snel, dus zal je hetzelfde hebben denk ik.
Ik reageer alleen niet altijd zo snel op die meldingen, dan moet ik steeds omschakelen.

Ienepien

Haha, ik ververs regelmatig de pagina, rechts bovenin, die twee groene pijltjes tegen elkaar in (voor de nietweters onder ons)
En als je dan vóór die tijd de telling van de berichtjes in de gaten houdt, zie je hoeveel er bij gekomen zijn.
En ik werk dmv het klikken op Toon ongelezen berichten....... in mijn profielbalk bovenin. Dus........... ;D

Jan

Zal ook wel kunnen, maar dan moet je allert blijven en dat ben ik niet..

Gabrielle

Citaat van: Jan op december 14, 2008, 10:30:16 PM
Met zwart wit bedoel ik niet meer dan dat er in een topic soms gegeneraliseerd wordt waardoor het onderwerp naar mijn idee een draai krijgt waardoor er enig verlies van objectiviteit kan ontstaan.
Ik denk dat topics onder de noemer frustraties niet echt de ambitie kunnen hebben objectief te zijn.  ;)
Generaliseren lijkt me juist een uiting van frustratie.

Jan


Rhapsody