Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

seks, seks, seks, ik wil gewoon seks.

Gestart door emily, maart 21, 2008, 02:36:38 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Mijn huisarts heeft me vanmiddag doorverwezen naar een seksuoloog.................
dus wie weet zwem ik straks als de beste. ;D

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


Frusty82

Wij zitten denk met het zelfde probleem haha zit net te lezen of het over mij gaat het verhaal en als je van piemels houd en van poesje dan ben je denk bi en dat is compleet normaal je houd gewoon van sex en kunt van beide kanten genieten als je x wilt praten kun je berichtje achterlaten groetjes michel
Groetjes m

Fricai

Citaat van: Frusty82 op april 23, 2022, 03:26:51 PM
Wij zitten denk met het zelfde probleem haha zit net te lezen of het over mij gaat het verhaal en als je van piemels houd en van poesje dan ben je denk bi en dat is compleet normaal je houd gewoon van sex en kunt van beide kanten genieten als je x wilt praten kun je berichtje achterlaten groetjes michel

Hey Frusty82,

Dit topic is stokoud, laatste bericht was in 2009, net als dit topic waar je had gereageerd. De mensen waar je op reageert, zullen het waarschijnlijk niet lezen. Je kan beter reageren op meer recente topics, of zelf nieuwe topics beginnen. ;)

Per subforum staan de topics in chronologische volgorde (nieuwste bovenaan op pagina 1, hoe lager hoe ouder). En bij elk bericht staat een datum en jaartal waaarop het geplaatst is.