Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

seks, seks, seks, ik wil gewoon seks.

Gestart door emily, maart 21, 2008, 02:36:38 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Ik hou gewoon van hem, dat merk ik nu ik door iets weer een beetje jaloers ben.

Wil je er over vertellen? Hoeft niet, hoor. Doe het maar als je het voor jezelf helemaal op een rijtje hebt.

@Jan: bedankt voor het compliment. 't Zal wel levenswijsheid zijn.

Jan

Ooo jeetje, vandaar die aankomende grijze haren  :wave:

Brummetje

#48
Die zie ik niet meer... :-\

Ja R had op zijn vorige werk een meisje leren kennen (M, geen collega), en daar kon hij goed mee babbelen. Collega's van R deden een beetje rot tegen M. (Hij zat bij een paardenstal en zij had daar haar paard.)
Ze weet van mij. En ik weet niet wie het heeft voorgesteld (denk zij), maar ze wilden afspreken.

Ik weet dat ze heel erg mooi is. R heeft nl gezegd: "Ik weet niet of ik dit wel moet zeggen, maar ze is best een knappe meid. En juist daarom hoef je je geen zorgen te maken. Want ze wil alleen maar knappe kerels." En mijn vriend is geen type voor haar. Maar dat hoeft niet te betekenen dat er niet een keertje iets kan gebeuren tussen hen. :( :-\

Waarom heb ik nou zo'n levendige fantasie, juist omdat ik zoveel dingen zo goed kan bedenken in mijn hoofd, maak ik mezelf gewoon gek.
Stel ze doen het een keertje en hij beseft dat ze in bed veel beter is dan ik ooit zou zijn?  :'(

Ik zit erg dicht tegen zo verdrietig zijn dat maar 1 ding helpt. Maar probeer wat rustiger te worden. :'(

Jan

Dat zijn dingen die iedereen wel een keer meemaakt, alleen is het vaak taboe om het er over te hebben.
Heel goed dat jij je gevoel wel neer durft te zetten!
Praat er met je vriend over, je schreef dat hij erg begripvol is. Dan kunnen jullie er vast wel uitkomen!
Toen ik plm. 20 was had ik ook van die scenario's, onzekere gevoelens en ervaringen. Van al die indrukken leer je en dat kost ook wel tijd.



Ereinion

Citaat van: Brummetje op april 08, 2008, 12:34:00 AM
Stel ze doen het een keertje en hij beseft dat ze in bed veel beter is dan ik ooit zou zijn?  :'(

Ik kan me voorstellen dat je dat denkt, ik heb dat zelf ook. Weet je vriend dat je je hier zo rot onder voelt?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Austen

Goh, ik ben zelf ook héél jaloers... Ik ben altijd zo bang dat m'n vriend uiteindelijk toch op (of onder) een ander seks zal halen... Als hij met z'n beste vriendin afspreekt, belt hij me wel (doe ik ook als ik met vrienden weg ga, want vriendje en ik wonen ver van elkaar af), en dan zeg ik steeds: "je weet dat ik jaloers ben, maar ik verbied je niet haar te zien". Nu ja, die vriendin van hem kent hij ook wel veel langer dan mij, dus ik vind niet dat ik het recht heb zijn vrienden "af te pakken". Twee jaar geleden (we waren pas samen), heeft hij ook een meisje leren kennen op vakantie. Op die trien was ik wel echt stikjaloers, en ik was ook telkens superkwaad als ze hadden afgesproken of als hij iets over haar vertelde, omdat ik gewoon wist dat er iets niet pluis was. Met reden, bleek achteraf, want hij begon verliefd te worden op haar! Maw: volg je intuïtie, en praat vooral met je vriend. Zeg vb dat je dat meisje ook eens graag wil zien, en maak er een double date van, of met een grote groep collega's van je vriend? Als je haar kent, zal je jaloersheid mss wel minder worden?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

En beter in bed dan jou? Zal best. Maar is ze ook beter in andere dingen? Je zegt, dat hij heel begripvol is, en van je houdt. Dat gaat toch om wíe je bent? Van jou weet hij het. Van zo'n paardenmeid moet je het nog maar afwachten. :-\

Brummetje

Citaat van: Ereinion op april 08, 2008, 09:24:14 AM
Citaat van: Brummetje op april 08, 2008, 12:34:00 AM
Stel ze doen het een keertje en hij beseft dat ze in bed veel beter is dan ik ooit zou zijn? :'(

Ik kan me voorstellen dat je dat denkt, ik heb dat zelf ook. Weet je vriend dat je je hier zo rot onder voelt?

Ik heb het hem gister bijna huilend verteld/gevraagd. Want hiervoor heb ik er nooit aan gedacht eigenlijk. Maar gister kwam ik er ineens op: stel dat hij het een keer doet met iemand en beseft dat ie mss wel liever goede seks heeft en een wat mindere relatie.
Hij zei wederom dat ik me niet zo'n zorgen moet maken.

Ik wil er zeker bij zijn als ze elkaar ontmoeten. Maar tijdje geleden vroeg ik of ik dan mijn ex mocht ontmoeten. Hij woont samen en het is behoorlijk serieus tussen hen. Maar dat mocht dan weer niet, want dat was anders. Toen daarna heb ik dan ook boos gezegd: Oke maar dan gaat dat met M ook niet door, dan wil ik dat ook niet!

Nou ja ik zie wel of ze echt serieuze plannen gaan maken voor ontmoeting hier thuis, tot nu toe is het alleen zeggen, maar niet doen. Gelukkig. ;D

Austen

Nuja, gewoon ontmoeten om te ontmoeten vind ik ook maar raar, toch zeker bij iemand die je nog niet zo goed kent. Dan wacht je beter een gelegenheid zoals vb verjaardag ofzo af?

En euh, iedereen gelijk voor de wet: als hij haar mag ontmoeten, mag jij je ex toch ook zien???

Ienepien

Als jij naar je ex toegaat, terwijl zijn vriendin er ook bij is, is er toch geen probleem? Je mag toch wel zien, waar en hoe hij woont, tegenwoordig, en elkaar weer eens zien?
En misschien gewoon wat herinneringen ophalen. Maar dan wel met zijn-, of jij met jouw- vriend(in).

Jan

mmm..... ik dacht dat het bij mij ingewikkeld in elkaar zat.
Maar wij mogen niet mopperen, en dat komt vooral door communicatie. Het loopt daardoor op persoonsgebied allemaal super en er zijn geen onduidelijkheden. Zoiets komt je overigens niet vanzelf aanwaaien, kost tijd en vooral veel praten met als doel duidelijkheid te scheppen.

Stubby

Zo dit is de eerste keer, dat ik er over schrijf of praat.
Ik ben gelukkig en ongelukkige getrouwd. sex? nee   praten?ja.
Maar daar stop het mee.
Moet ik scheiden of leiden?
Moeten mij kinderen dit weten?
Het is niet simpel, ik weet maar één ding en dit is : dat ik het beu ben! Gedaan met het afwachten?Misschien vanavond schat? morgen dan maar. ik beloof volgende week. enz...
En toch hou ik van haar.

Jan

Je verhaal is heeeeel concreet en voor mij erg duidelijk.
Je beschrijft, naar mijn beleving, in een enkele regel een hele geschiedenis.
"Sex nee, praten ja" is niet compleet omdat je duidelijk maakt dat je je aan het lijntje gehouden voelt.
Je lijkt het zat te zijn. Op dit forum zit je aan de -andere kant- van de meerderheid, maar vergis je er niet in hoeveel je juist daardoor kunt opsteken.
Iedereen hier denkt met je mee, aan welke kant men ook een bepaald gevoel heeft of niet heeft.