Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hey

Gestart door Hime, maart 23, 2008, 01:28:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hime


Hallo iedereen!  :)

Ik ben zestien en dan hoor je van velen dat je nog niet volwassen genoeg bent om te weten wat je precies wilt en bent, maar toch heb ik het idee dat ik aseksueel ben. Ik word wel eens verliefd op mensen. Alleen blijft het bij praten, want ik heb helemaal geen behoefte aan een relatie die op seks is gebaseerd.  Ik heb me ook nog nooit seksueel aangetrokken gevoeld tot iemand. Ik heb wel diepe vriendschappen met mensen en daar voel ik me prettiger bij. Het is niet zo dat ik seks vies vind en thuis is seks ook geen taboo. Maar goed ik weet al heel lang dat als ik ooit een relatie aanga het een platonische relatie moet zijn.

Groetjes ,

Hime

Ienepien

Welkom hier, Hime.  :cake:
Dat is inderdaad wel heel erg jong, om nu al te weten, dat sex je niet aantrekt. Maar dat geeft niet, hoor. Het gaat er alleen maar om, dat je weet waar je voor staat, en dat je nooit dingen tegen je zin doet, of dingen doet, waar je (nog) niet aan toe bent.
Lees hier maar eens rustig rond, dan vindt je wel herkenning.

Ereinion

Welkom Hime.  :cake:

Wat heb je een mooie avatar!!!
Ik kan me best voorstellen dat je het zelfs op die leeftijd al weet. Achteraf gezien wist ik het toen eigenlijk ook al wel, maar ik kende de term nog niet.
Lees lekker rond hier, en bemoei je vooral overal mee, dat maakt het wel zo gezellig!  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Welkom  :cake:
Alleen jij kunt weten wat je voelt dus de rest van de wereld moet je lekker negeren  :)  En natuurlijk ben je nog relatief jong, maar als jij je thuisvoelt bij de term aseksueel dan is dat zo. En zelfs al zal dat later veranderen, verandert dat niets aan hoe je je nu op dit moment voelt. Kijk hier vooral rustig rond, stel vragen en doe inderdaad gezellig mee als je dat wilt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

solo

ook van mij een welkom en taart :cake: :cake:
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

fleurtje

Je bent nog zo jong,maar wel goed dat je dit forum al hebt ontdekt zo kom je teminste later niet voor verrassingen te staan.
Ook hier kan je veel leren ieder heeft een andere mening over bepaalde zaken,maar niet te min leerzaam :klap:

myra

welkom op AVEN!  :cake: :cake:

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Hime

Iedereen bedankt voor de taart en de reacties. :) ^^