Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aanpassingen forum

Gestart door bebe, maart 23, 2008, 09:49:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Hé, ik zie dus onder je avatar, dat je offline bent, en onderaan, bij wie is er online, staat nu 2 leden (een verborgen). En als ik wil zien, wie die verborgene is, zie ik hem/haar niet. Het werkt dus. (Tenminste, ik neem aan, dat je gewoon online bent.)

pinky

Van mij hoeft ook niemand dat te weten, maar goed vind het ook niet erg als ze het wel zien hoor!

Zonnekind

Ik doe hetzelfde als Ereinion. Als ik ergens iets gepost heb waar ik graag snel reactie op wil en ik zie dat er nog leden aangemeld zijn, dan kijk ik ook of ze het aan het lezen zijn en wacht ik nog even voor ik mezelf afmeldt. Ik kijk soms ook naar de topics die mensen lezen. Ik vind het wel interessant om te zien welke topics gelezen worden door gasten. En soms zie ik dan een interessante titel van een onderwerp dat ik zelf nog nooit gelezen heb en ga ik dat dan eens lezen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Ik doe het precies zo, Zonnekind. :handschudden:

pinky


bebe

zooo hee ik heb wel een onderwerp aangeboord he,haha
leuk zo de reacties hierop, al doende kom je toch op ideeen.
goed bezig !!!

Jovi_Hobbes

Handig toch, zulke onderwerpen? Anders zouden de discussies hier maar stilvallen  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

bebe

ja dat is waar,haha
zo af en toe een leuke discussie starten kan geen kwaad.
:)

Ienepien

Als ik hier 's avonds opzit, wil ik steeds nog even kijken wie er nog online is, en wat diegene aan het doen is. En ik scroll me een muisarm. Kan er bovenaan niet een knopje "omlaag" bijkomen, net zoals in de topics? :-\

Ereinion

Daarvoor moet je bij Chibi zijn...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


firlitest

SPAMSPAMSPAM

testje (als dit werkt ga ik wat aanpassen om spammers tegen te houden :P)

ChibiFirli

Citaat van: firlitest op april 08, 2008, 05:46:40 PM
SPAMSPAMSPAM

testje (als dit werkt ga ik wat aanpassen om spammers tegen te houden :P)
oki, nu hopen op minder spambots (activering via email staat nu aan, maw, bots moeten al een geldig email adres ingeven en het kunnen bekijken)

@lenepien: waar ergens bovenaan?
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

 :klap: je bent weer een kanjer!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Citaat van: ChibiFirli op april 08, 2008, 05:51:36 PM

@lenepien: waar ergens bovenaan?

Als je gewoon op de startpagina bent. Bijvoorbeeld tussen index en help?

* Ienepien denkt, dat firlitest nog 2x lid zal worden onder een andere naam, om die lekkere pannenkoeken op te eisen. ;D