Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Linda!

Gestart door Ereinion, maart 26, 2008, 04:56:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ienepien bracht me op het idee. We hadden het artikel uit de Linda hier nog helemaal niet staan.
Bij deze dus:
https://smartdrive.web.de/qxclient/?username=@nonymous&path=linda%20von%20da_frank&token=50920B84C20335FE&viewtype=0
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Hij doet het alleen niet.  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Met dank aan Ienepien, denk ik  ;) , een link die het wel doet! Klik op de foto voor een grotere versie!



De kwaliteit is helaas niet optimaal.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Genosse2

good luck ,Frank
--------------------------------------------------------------------
live you life

Sismo

 :klap: voor Ereinion (hoe een echte fotograaf een probleem oplost!  ;D )
en  :klap: voor Genosse!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Maar die van Genosse kan ik nog steeds niet zien. :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Oh...eh..ik ook niet (ik had ze gisteren niet eens gecheckt, ging ervan uit dat het de goeie waren.... :-X )
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

bebe

goed bezig ereinion!
ik doe het je niet na zo, ik kan de artikelen wel inscannen,maar krijg ze dan vervolgens niet op de site in het groot, zucht....... ???

Ereinion

Dat was een truukje dat ik op een ander forum heb geleerd.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Genosse heeft me ook de foto's van de Linda gestuurd, maar het lijkt me niet echt nodig om die hier neer te zetten, toch?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Nodig niet, wel leuk!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-