Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

verrast...

Gestart door maria, maart 28, 2008, 01:20:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ja, ik snap dat je het zo opvat, maar ik bedoelde het niet zo. Natuurlijk snap ik dat het voor sommige mensen zo werkt. Ik bedoel eigenlijk dat je je soms blind kunt gaan staren op een oplossing die echt nooit zou komen en dat je daardoor misschien hele simpele oplossingen die voor je voeten liggen over het hoofd ziet omdat je zo druk bent met, in dit geval, hopen.

Daarnaast zou ik me niet echt fijn voelen als iemand tegen mij zou zeggen dat hij hoopt dat ik ooit nog verander. Dan voel ik me niet serieus genomen, bedreigd, de boosdoener. Wat echt niet wegneemt dat ik begrijp dat je hoop wilt houden. Soms haalt dat echter niets uit.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, want ik bedoelde er voor niemand iets verkeerds mee. In tegendeel.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Moi

Citaat van: Ereinion op mei 08, 2008, 09:04:24 PM
Ja, ik snap dat je het zo opvat, maar ik bedoelde het niet zo. Natuurlijk snap ik dat het voor sommige mensen zo werkt. Ik bedoel eigenlijk dat je je soms blind kunt gaan staren op een oplossing die echt nooit zou komen en dat je daardoor misschien hele simpele oplossingen die voor je voeten liggen over het hoofd ziet omdat je zo druk bent met, in dit geval, hopen.

Ik herken wel wat je zegt, ik blijf toch hopend at als ik maar verander, als ik maar beter me best doen, als ik me maar nog mooier voor hem maak mss dan... Misschien komt de dag dat hij de kleren van me lijf scheurt hihi en ja das denk ik wel iets dat ik moet vergeten, iets dat niet zal gebeuren... en toch blijf ik hopen...

Ereinion

 :knuffel:

Zonde van de kleren, denk ik dan als aseksueeel.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

freebee

Ik herken je verhaal helemaal Maria. Het zou mijn verhaal kunnen zijn. Alle frustraties herken ik precies zo; het afgewezen gevoel, maar een paar keer per jaar vrijen na veel moeite te doen. Jezelf de schuld geven (ik ben vast niet aantrekkelijk genoeg). Mijn man is ook heel mannelijk. Echt een mooie man en ook heel lief. Ik wil ook niks liever dan regelmatig met hem vrijen, maar dat gebeurt dus niet. Het doet mij wel goed om te zien dat het niet aan mij ligt en dat er dus meer mannen zijn die dit hebben.

Ereinion

Dat is eigenlijk heel belangrijk om te beseffen, het ligt niet aan jou of hem. Het is 'gewoon' een verschil tussen jullie dat je moet proberen te overbruggen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Inderdaad, als je je dat eenmaal realiseert kun je samen proberen om oplossingen te zoeken en misschien kleine stapjes vooruit te zetten.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?