Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

"Loesje" omgedraaid

Gestart door Stev, april 03, 2008, 05:23:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Ik kwam vandaag een tekst van Loesje tegen en ik dacht: die wil ik als handtekening onder mijn berichten hebben (waar ik tegenwoordig niet zoveel van schrijf, maar ik moest in dat verband meteen aan AVEN denken, moet je zien....  :)  )

Iets zei me, dat de zin ook "omgedraaid" kon worden en dat het evenzo een "wijze" tekst is: Een wens is er eigenlijk om de grens te verleggen...

Ik dacht, laat ik weer eens iets van me horen  :wave:

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ienepien

Hai Stev. Leuk, dat je er weer even was. :wave:

Ereinion

In beide vormen heel erg goed!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sam

Leuk zeker, maar of ie zo toepasselijk is op AVEN?
Mijn grenzen zijn er zeker niet om overheen te gaan. De jouwe wel?

Jovi_Hobbes

Leuke en interessante spreuk Stev!
Leuk dat je af en toe langskomt  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ik heb grenzen zodat ik verder kan. Zonder enige vorm van grenzen zou jet toch verdwalen in je eigen persoonlijkheid. En andersom klopt ie ook wel. Een wens is er om je eigen persoonlijk grenzen te verleggen. Ja, ik vind ze beiden super!

Stev

Citaat van: Sam op april 04, 2008, 10:08:56 AM
Leuk zeker, maar of ie zo toepasselijk is op AVEN?
Mijn grenzen zijn er zeker niet om overheen te gaan. De jouwe wel?

Ik heb zelf inderdaad nooit gedacht dat het mogelijk zou zijn. Ik moet daar nog steeds hier op het forum iets van schrijven maar kom er niet aan toe (ben eigenlijk ook een beetje "moed" aan het verzamelen om het op te schrijven...)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

 :knuffel: Je moet het zelf weten, hoor...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Je moet pas iets schrijven, als je er zelf de behoefte aan hebt om het van je af te schrijven.
Misschien ben je er nog niet klaar voor. :knuffel:

Stev

Citaat van: Ereinion op april 07, 2008, 09:53:06 PM
:knuffel: Je moet het zelf weten, hoor...

Ja, dat weet ik maar ik wil het zelf wel omdat ik dan hoop dat iemand er misschien ooit iets aan zou kunnen hebben (een zetje in een bepaalde richting bedoel ik) maar dat soort verhalen, hebben we de ervaring hier op het forum, zijn zo ontzettend persoonsgebonden dat jullie me eerder voor gek verklaren....

Ah ja, dat zou ook wel meevallen, jullie kennende  :knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

We verklaren hier toch nooit iemand voor gek, behalve in het onzin-gedeelte. En dan menen we het niet.  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ik heb de ervaring, dat ik hier véél meer durf te vertellen dan in "het echt", dus wat houdt je tegen? :-\

Stev

Je hebt gelijk, zie bij "eigen belevenissen"  :knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Mijn grenzen geven mij duidelijkheid, en zijn belangrijk voor mijn gevoel van veiligheid ( lichamelijk en psychisch). Ik heb ze niet voor niets, is mijn gevoel. Ik hoef ze dus ook niet te verleggen. Maar ja, dat kan ook weer van je situatie afhangen..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Hoi Peter, ik kan me het in jouw situatie inderdaad helemaal voorstellen.  :knuffel:  Dat zinnetje van Loesje sprak me natuurlijk niet voor niets aan, zoals je inmiddels begrepen hebt, heb ik onlangs behoorlijk mijn grens verlegd  :) maar vraag mij niet hoe het kan gebeuren dat de wens op een gegeven moment sterker is dan je eigen grens. Voor mijn nog steeds een mysterie....
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)