Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

"Loesje" omgedraaid

Gestart door Stev, april 03, 2008, 05:23:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Dat kan ik mij ook wel weer voorstellen !  :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Toch werkte dat denk ik voor meer mensen zo. Het ligt er ook een beetje aan welke grens het is, maar ik denk dat bijna iedereen over zijn grens gaat bij de eerste keer bugy-jumpen. En toch doen veel mensen het.
Maar heel veel andere grenzen bieden inderdaad veiligheid.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

... soms letterlijk en figuurlijk. Ik heb het laatst in Efteling meegemaakt (over veiligheid gesproken). Ik durfde nooit iets (hooguit botsautootjes  ;D  ) en in de paasvakantie zat ik opeens in de bobbaan, Vliegende Hollander, Pegasus en Vogel Rok. Alleen de Python heb ik aan mijn neus voorbij laten gaan. Ik denk dat ik veel te danken heb aan de integrale massages, zoals ik al zei, er is meer op mijn weg gekomen.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Aha, de integrale massages ! Die doen jou dus ook echt goed !  :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Ja, vond ik ook! Als ik zou zien hoe die achtbaan in werkelijkheid is, zou ik er niet in durven, denk ik...  :)

Citaat van: peter1963 op april 10, 2008, 12:37:23 PM
Aha, de integrale massages ! Die doen jou dus ook echt goed ! :klap:

Ik zou geen andere verklaring weten, jij wel? Het zou wel heel erg toevallig zijn dat ik al die dingen (incl. mijn nieuwe hobby  ;)  ) opeens durf...
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ienepien

En wat is dat precies, een integrale massage? :-\

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ja, het zou best dat kunnen zijn. Want ja, veel emoties en weerstanden zitten vast in je lichaam. In spierspanningen, energieblokkades ( vandaar ook mijn shiatsu-massage). Ieders lichaam heeft ook een geheugen. Je geheugen zit net zozeer in je lichaam als in je hoofd..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Zoals kippenvel krijgen als je iets ziet of hoort?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

petra1963

Ik dacht dat ze dat lekker vond ? Niet vastgebonden te zijn, maar geplakt ? Een nieuwe soort van SM ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Besides, ze is niet alleen voor de lantarenpalen he? Wat dacht je van ramen en muren? En wasmachine's, en kasten, deuren...nou ja, kan nog wel even doorgaan. Die kom je op de meest gekke plaatsen tegen hoor! Dat meiske is behoorlijk druk!

loganmanticore

#29
post verwijderd op vraag van gebruiker