Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hey hey

Gestart door Christ, april 11, 2008, 11:39:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christ

Hallo iedereen,

Na een beetje te surfen ben ik terecht gekomen op deze site. Toch leuk om te weten dat er nog mensen zijn die zo zijn/denken als ik. 
Ikzelf ben een jongeman van 28 en na een vier jaar durende relatie terug alleen.   Het blijft moeilijk om te aanvaarden dat je nooit een 'normale' relatie zal kunnen hebben.  Ik had een perfecte relatie met uitzondering van dat ene puntje, je vecht ervoor, probeert het te negeren, maar uiteindelijk moet je toegeven dat de relatie met een sexueel actief persoon niet lukt, ook al zie je elkaar heel graag. 

Wel ben alvast blij hier dat ik hier op deze site ben terechtgekomen,

groeten,

Christ

Ienepien

Hallo Christ, welkom hier.
Het is een goede gewoonte om je alvast een stukje  :cake: toe te stoppen, zodat je iets hebt te bikken tijdens het lezen.

Lees maar eens rond, en als je ergens een reactie op wilt geven, doe maar gerust. :wave:

Ereinion

Welkom Christ!

Ook van mij een stukje  :cake: !

Vervelend dat dit toch een breuk heeft veroorzaakt in je relatie! maar veel plezier hier!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jan

Welkom Christ,

Dit forum is geen medicijn tegen dat ene puntje. Maar zeer zeker een uitgebreide infomatiebron voor wat betreft het delen van ervaringen en belevingen.
Succes!

Sismo

Hoi Christ,
Welkom! Ik hoop dat je je snel thuis zult voelen hier! Een stukje  :cake: helpt misschien alvast?  :)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Welkom Christ  :cake:
Hopelijk heb je iets aan dit forum.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

solo

Hoi Christ
Welkom hier en lees  lekker mee    :cake:  met veel plezier
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

Ienepien

Wat is dit, Ereinion? :-\

Ereinion

Ik heb het al verwijderd.

Of wou er nog iemand schoenen kopen? ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Van iemand, die drie maanden geleden lid was geworden, en nog niets gepost had.
Ze hebben de tijd, waarschijnlijk. >:(

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Die zien we nooit meer... terug!  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

kitteleentje

misschien wachte die juist op een jongeman genaamd christ, om zijn schoenen aan kwijt te kunnen.  (via een orakel vastgesteld en nog eens nagegaan met de tarrotkaart  ;D )

Welkom op dit forum dus Christ, al heb je je al even niet laten horen.  Misschien niet genoeg  :cake: ?

Ik zal anders nog wat geven  :cake: :cake: :cake: .