Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

oproepje

Gestart door sas1324, mei 03, 2008, 07:02:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sas1324

Voor een tijdschriftartikel ben ik op zoek naar vrouwen tussen de 19 en 27 jaar die (om verschillende redenen) maagd zijn. Het wordt een respectvol artikel en je krijgt het voor publicatie te lezen. Wil je meedoen? Stuur me dan een mailtje.


Ereinion

Dit is ook de beste manier!

Om wat voor tijdschrift gaat het?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

sas1324


Ereinion

Het wordt moeilijk, denk ik. Maar het zou wel helpen als het anoniem kan, en ook onder een andere naam. Uit ervaring weet ik dat ook een interview via telefoon of mail de voorkeur heeft.

Het is een beetje een rustige tijd, maar als je me dit soort dingen laat lezen, wil ik wel een nieuwsbrief naar alle leden versturen. Dan krijgen de meeste leden hem wel via de mail.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

...ben te oud....sorry!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ik ook...  :o  Tot nu toe viel ik meestal wel onder de doelgroep, maar ik ben nu denk ik officieel oud  ;)

Hoe dan ook is het wel een goed initiatief en ik denk dat wat Ereinion zegt wel waar is. Als er een mogelijkheid is om anoniem mee te werken is er misschien wat meer animo voor.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

sas1324

Citaat van: Ereinion op mei 08, 2008, 03:48:49 PM
Het wordt moeilijk, denk ik. Maar het zou wel helpen als het anoniem kan, en ook onder een andere naam. Uit ervaring weet ik dat ook een interview via telefoon of mail de voorkeur heeft.

Het is een beetje een rustige tijd, maar als je me dit soort dingen laat lezen, wil ik wel een nieuwsbrief naar alle leden versturen. Dan krijgen de meeste leden hem wel via de mail.

Dat zou heel mooi zijn. Ik heb mijn beginpost even aangepast, want uiteraard kan het interview anoniem verwerkt worden en kan het via de telefoon of e-mail gehouden worden. Hopelijk stelt dat wat gerust :)

Ereinion

Heb je gezien dat ik je een persoonlijk berichtje heb gestuurd?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

sas1324

Ja heb ik gezien, en ik had ook een persoonlijke e-mail maar volgens mij was dat weer iemand anders gezien de leeftijd...

Ereinion

Ik heb inderdaad geen mailtje gestuurd. Maar de nieuwsbrief lijkt weer te werken, gelukkig!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sam

Dat andere mailtje kwam waarschijnlijk van mij.

- Sam

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik val niet onder de doelgroep !  :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sam

Ik blader eens door de oproepjes van de afgelopen tijd.. valt het meer mensen op dat alle aandacht altijd uitgaat naar jonge vrouwen?
Waarom wil niemand iets weten over aseksuele mannen? die bestaan toch niet?
of aseksuele ouderen? maar bejaarden hebben nooit seks!
Waarom steeds die aandacht voor de jonge vrouwen vanwege hun maagdelijkheid/seksualiteit?