Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

oproepje

Gestart door sas1324, mei 03, 2008, 07:02:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Het zijn natuurlijk ook tijdschriften gericht op jonge vrouwen.

De oproep voor de Ikon was voor mannen en vrouwen en voor alle leeftijden! Linda in principe ook. Ik denk dat het nog wel meevalt, toch?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

sas1324

Iedereen super bedankt voor de medewerking! Ik heb nu genoeg reacties gekregen.

Ienepien


petra1963

Citaat van: Sam op mei 18, 2008, 09:09:32 AM
Ik blader eens door de oproepjes van de afgelopen tijd.. valt het meer mensen op dat alle aandacht altijd uitgaat naar jonge vrouwen?
Waarom wil niemand iets weten over aseksuele mannen? die bestaan toch niet?
of aseksuele ouderen? maar bejaarden hebben nooit seks!
Waarom steeds die aandacht voor de jonge vrouwen vanwege hun maagdelijkheid/seksualiteit?

Misschien speelt er nog iets anders mee: jonge vrouwen  zijn vaak actief bezig met relaties, en met uitvinden wat ze nu precies voelen en willen in relaties en sex. En vinden het ook vaak leuk om daarover te lezen. Ook over anderen, hoe die met hun situatie omgaan.
Door de bank genomen hebben mannen die belangstelling niet. En ouderen vaak ook niet ( meer). Dus ik denk dat het ook simpel de vraag is welk deel van de lezersmarkt in dergelijke onderwerpen geïnteresseerd is..Dat houden uitgevers van bladen wel goed bij, over het algemeen.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Weet iemand trouwens al in welk blad dit artikel komt te staan? Dat lijkt me dan wel weer interessant!

Sismo

Op de aseksualiteits-hyve stond ook een oproep, volgens mij dezelfde en die gaat om een artikel in de Yes.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Eugenie84

Het is idd voor het magazine Yes.
En als alles goed gaat, zal ik er voor geïnterviewd worden.

Groetjes
Eugenie

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky


Sam

Ik ook, maar ik heb er nog niets van gehoord. Najaa, zien we wel.

Eugenie84

Ik heb er ook nog niks van gehoord, dus het zal wel normaal zijn.

Groetjes
Eugenie

Ereinion

De ervaring is dat het inderdaad wel een tijdje kan duren.  ;) Van de Ikon ook niet meer wat gehoord, trouwens.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sam

Ik heb van Yes bericht gekregen. Het interviewtje gaat deze week plaatsvinden.

Eugenie84

Ik heb ook mail ontvangen. Ze zal me morgen om 11u bellen.
Ik heb de vragen die ze me heeft doorgestuurd beantwoord.
En 't lijkt mij een heel interessant interview te worden.

Groeten Eugenie