Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

P-magazine zoekt iemand voor artikel

Gestart door Ereinion, december 05, 2005, 06:42:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Viper op april 19, 2006, 08:49:14 AM
Ik wil dat wel proberen in te scannen. Maar dat zou pas in het weekend kunnen, dan kan ik over een scanner beschikken.

Tof als je dat wilt doen Viper, ik ben namelijk erg benieuwd  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Citaat van: Viper op april 19, 2006, 08:49:14 AM
Ik wil dat wel proberen in te scannen. Maar dat zou pas in het weekend kunnen, dan kan ik over een scanner beschikken.

:wave:
Handig, die nieuwe aanwinsten op het forum  ;).

Viper

ja hoor, om me te belonen ma je steeds een lekker stukje  :cake: doorsturen. Mijn eerder ontvangen voorraad is er reeds door  ;D

En dan maar lopen hijgen en zweten 3x weeks in de fitness om die verdomde kilo's eraf te krijgen  ;)

Jovi_Hobbes

 :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

IS dit voldoende voorraad?
Dit is overigens viruele taart, daar wordt je niet dik van, het is zelfs heel erg gezond  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Oh is dit virtueel?  :o
En ik maar proberen kilo's bij te komen...  :rollol:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Tempesta

Citaat van: Viper op april 21, 2006, 09:00:44 AM
ja hoor, om me te belonen ma je steeds een lekker stukje  :cake: doorsturen. Mijn eerder ontvangen voorraad is er reeds door  ;D

En dan maar lopen hijgen en zweten 3x weeks in de fitness om die verdomde kilo's eraf te krijgen  ;)

Vet worden!!!  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

«-o-Lantos-o-»

Hey allemaal,

Heb even heel snel door de reacties gebrowsed, maar kan ik ergens op het internet het artikel lezen? Of weet iemand of het in Nederland verkrijgbaar is. Of ergens op het internet waar ik het kan bestellen of zo? Als er al eerder antwoord op deze vragen gegeven was, mijn excuses. Maar vinden jullie het niet erg om ze nog een keer te beantwoorden?  :-[

Alvast bedankt hey  :D
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

«-o-Lantos-o-»

excuses voor al de drama. Maar ik heb al ergens op de forum gescande fotos van het artikel gevonden  ;D

En ik was even in de waar, ik had in gedachten dat het artikel die van Expreszo was. Maar niet :(
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

Jovi_Hobbes

O ja Expreszo. Is daar nog wat mee gebeurt? Of heb ik nu een gat in mijn geheugen en hebben we dat artikel allang gezien  ???
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Als ik dit zo lees, ben ik er nog steeds een voorstander van om ergens op dit forum alle artikelen en Tv-opnamen (voor zover aanwezig) te verzamelen (gescand of anders). Ik heb het al ergens voorgesteld dacht ik, maar door de vakantieperiode weet ik niet meer of daar iets mee gedaan is.

*is net terug van weggeweest en meteen eisen stellen*  :-X
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Ik vind het wel een heel goed idee. Ik moet ook altijd zoeken naar de artikels als ik ze nog eens wil lezen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

moonens

vroeger toen we nog jong en mooi waren
nu zijn we alleen nog "mooi"

Willem

Misschien ben ik alleen nog jong ?   ;D ;D ;D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

Dat laten we  graag geheel aan je eigen beordeling over!  :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-