Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat is er toch tegen trouwen????????????

Gestart door Minne, mei 16, 2008, 09:45:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Veel succes, ik hoop, dat hij echt voor jou iets kan bereiken. :knuffel:

pinky

No way dat ik dan zou intrekken. Poeh! Dat klinkt veels te negatief allemaal. Ook al zou ze normaal doen, dan blijft er dat iets onderzitten. In mijn hoofd in elk geval wel! En in mijn geval zou dat heel erg aan me gaan vreten.

Hoop wel dat dat gesprek een boel verbeterd. Want om zo met iemand te moeten omgaan is ook niet echt leuk!

petra1963

Oh nee, bah !  :-\ Ik moet er niet aan denken ! Het zou mij zoveel stress bezorgen.. :'(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


Austen

Het is een héél rare vrouw, nu is ze plots weer wel vriendelijk tegen vriendje! Ik begrijp haar echt niet  :-\

pinky

Tsja, je woonruimte kwijtraken lijkt me ook wel een goed genoege reden om te slijmen bij de huisbaas! Maar ja, het klinkt voor mij allemaal vrij nep!  :knuffel:

Ereinion

Of ze heeft het zelf niet door, dat ze zo doet...  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Sommige mensen hebben gewoon een bord voor de kop!

"Een bord voor de kop is lang niet zo erg als er sorry op staat" ---> volgens mij van Loesje

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Austen

Citaat van: Ereinion op mei 27, 2008, 09:50:09 PM
Of ze heeft het zelf niet door, dat ze zo doet...  :-\

Idd, ze is niet zo slim ;)

pinky

Nou ja, je heb nu wel een leuk verjaardagskadootje voor d'r...staat heel groot sorry op... ;)

Austen



myra

Een oud topic...maar toch wel interessant...

Ik vind trouwen best romantisch. Het heeft wel waarde als symbolische daad (bezegeling van je relatie)... kijk ook graag naar foto's van huwelijken... Wat ik ook tof vind, is dat homokoppels nu ook kunnen trouwen.  :klap:

Soms zie je zo'n grappige trouwfoto's, waar bruid en bruidegom all stars aanhebben bv...En soms ook heel klassieke huwelijken in 't wit.

Die diversiteit vind ik erg leuk!

Jovi_Hobbes

Ik vind het vooral erg goed dat er de vrijheid is dat mensen kunnen doen wat ze willen. Willen ze toruwen, dan kan dat, willen ze dat niet, dan is dat tegenwoordig ook geaccepteerd.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?