Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ienepien is JARIG!!!

Gestart door pinky, mei 28, 2008, 02:03:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Hey Ereinion, ben jij dat die daar in dat hoekje zit?

Ienepien

Ehhhhh, Koe? Ik heb een kalfje naar je genoemd. Denk je, dat die binnen een paar dagen al een koe is? :-\

Ereinion

Nou ja, kalfje dan. Of mag koetje ook? Ik heb geen idee hoelang het duurt voor je een kalfje een koe noemt, maar wel dat het meer dan een paar dagen zal zijn.  ;)

Hé ja, Pinky. Ik zie je nu ook!  :wave:
*pakt haar glas op en komt bij Pinky zitten*
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ik heb nog wat hapjes over van gisteren.
En zal ik nog wat kaas/worst snijden dan? Of hebben jullie liever rauwkost met een dipsausje? :-\

pinky

Ienepien, het is erg gezellig hierzo met Ereinion. We willen nog wel langskomen hoor, maar zou je ook de hapjes en drankjes hierheen kunnen brengen?  ;)

Ienepien

Ehhhhhhhhhhhhhhhhh, nou heeft de hond alles al opgegeten! :o

pinky

#21
Nou ja, dan laat maar.
Ereinion en ik heb hier al een heel feestje gebouwd hoor!

*hey leuke barman! Nog een bordje bitterballen graag!*

Sismo

Citaat van: Ereinion op mei 29, 2008, 12:29:48 PM
Nou ja, kalfje dan. Of mag koetje ook? Ik heb geen idee hoelang het duurt voor je een kalfje een koe noemt, maar wel dat het meer dan een paar dagen zal zijn.  ;)


Eerst toch kalf, dan pink(y :D), dan koe?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien



Sismo

Tussen kalf en pink of tussen pink en koe?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Tussen pink en wijsvinger !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

 :rollol:

Tussen pink en koe. Als ie drachtig is, heet het vaars. :D

Sismo

Een koe heet dus pas koe als ze heeft gejongd? (sorry, ben nu eenmaal een stadse... ;) )
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien