Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ienepien is JARIG!!!

Gestart door pinky, mei 28, 2008, 02:03:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mannetje

Nou Sismo, ik heb geen idee hoe dat komt?

Ienepien

 :schater:
Jij loopt hier ook nog niet zo lang mee. :schater:

Mannetje


Ienepien

Ik ben gewoon nooit jarig. Ik ben oud, en ik blijf oud. :rollol:

(maar wél een puber ;D)

Mannetje


Ienepien


petra1963

Maar toch van mij gefeliciteerd, Ienepien !  :cake: !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mannetje

Gadverdamme, dit is de goorste foto op AVEN die ik ooit heb gezien  :schater:
Dat is denk ook de reden dat ie geblokkeerd wordt.
Het is een foto waarop Ienepien mijn stoepje onderkotst!
Voor de nieuwsgierigen: http://www.stichtingemetofobie.nl/supportgroup/popup_nieuw_10.html

Gelukkig kan Mannetje heel wat hebben. De tuinslang heeft het inmiddels weer weggespoeld  ;D.

Ienepien

Ik wilde hem even zichtbaar maken, want inderdaad werd ie geblokkeerd om hier te tonen.
Maar ik werd opgehouden, en moest het laten wachten.
Nu kom ik terug om het goed te maken, heeft Mannetje het al voor me weggespoeld. :rollol:

Maar waar is waar: je hebt je taart weer terug. ;D

pinky

Iehiew! Shocking....!

Maareh, gefeliciteerd met je verjaardag! En ik heb een lief kadootje voor je gehaald. Let op;


Ienepien

Bedankt iedereen. Lief van jullie, dat jullie toch nog aan me gedacht hebben. :knuffel:
En al is het al weer een poosje geleden, dat ik jarig was, ik ben het hele jaar in voor taart. ;D
Dus bij deze een uitdelertje.
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

O ja, Pinky, bedankt voor het kadootje. Het was precies wat ik wilde hebben. :klap:

pinky

Tsja, zo gaat dat met magische kadootjes! Enneh, bedankt voor de taart. Jammie! (het was de derde van links)

bebe

en ik smikkel nog even wat kruimeltjes taart op,lekker! dank je wel!
enne veel plezier van je cadeautje, volgens mij had je dat nou NET nodig,hihi ;D :knuffel: