Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

MaandkindJ arig!

Gestart door Sismo, juni 16, 2008, 11:04:25 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

petra1963

Zoals inspecor FRost zei: 'I get paid to be nosy'  :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

MAANKIND!!! Alsnog gefeliciteerd! Ben net een dagje te laat, maar zonder laatkomers, geen feest (toch, nou ja, bedenk het net maar vind het eigenlijk wel goed bedacht!)


loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien

#19
 :78: Ik kan hem niet zien.



Hé, nu kan ik hem wél zien. (wie heeft dat geregeld voor me?) En hij lijkt me hééérlijk.

MaankindJ

inspector frost  :klap:  :klap:
koeeeeeeeel
euhm wel ik beken dus: ik ben belg ik ben 19 (nog maar juist eigenlijk, raar he) en ook een man ( ook bekend als onderclasificatie van de mens)

en waaaaaaaaaaaaammmm (ik mag geen f :pinguin: ck zeggen maar moest ik toch f :pinguin: ck mogen zeggen zou ik zeggen dat die aardbei-taart er f  :pinguin: cking lekker uitziet !!!!!!)
hmmmm
het feest mag voor mijn part nog een week lang duren ;) (moeten we gewoon maar om andere redenen feesten ;) ,iemand een voorstel?)

merciiiiiii!i!i!i :knuffel:
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ienepien


petra1963

Wat ziet die taart er heeeeeeeeerlijk uit !  :) :) :) Ik heb het plaatje ook gelijk opgeslagen op mijn computer !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Hey, iedereeen heeft hier recht al op twee verjaardagen per jaar. Dus die kan je inzetten. En anders bedenk je gewoon de feestdag van de nationale masmannetjes associatie ofzo.

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien


loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker


loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)