Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

welke forums bezoek je nog? (buiten de AVENs)

Gestart door myra, december 11, 2005, 11:58:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om zoveel fora te bezoeken! ???
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

 ;D Ik ben nu toch als theoloog nog een A-postle geworden.. een A-sexy weliswaar, maar dat komt alleen maar goed uit.. ;D
Verder: ik heb helaas genoeg tijd.. ik zit in de WAJONG, en mijn gezondheid is nog steeds erg slecht. :geezer:
Ik heb veel vrijwilligerswerk dat ik nog deed om die reden tijdelijk stil gelegd.. dus ik heb voldoende tijd om ook op andere fora rond te neuzen.
Ik hoop dat in een aantal maanden mijn gezondheid weer wat is verbeterd, zodat ik mijn gewone vrijwilligerswerk weer kan oppakken.
Peter
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ann

Citaat van: Ereinion op september 23, 2006, 08:14:39 PM
Je bent wel druk, zeg!

bwa , ik heb snel alles gelezen en nu ik nog geen school heb verveel ik me soms echt.... en geloof me, die 6 forums zijn nog niet genoeg ;D
kben een forum maniac lijkt het wel hahaha
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Jovi_Hobbes

Nu hebben we naast AVEN-verslaafden en  :cake:-verslaafden ook al een forumverslaafde!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Leve de verslaving !  ;D
WElke geheime verslavingen zouden onze leden nog meer hebben ? Eetverslaving ? Drank ? Drugs ? Of zelfs SEX-verslaving..hi,hi,hi ;D ;D ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Sorry Ereinion,
Ik heb het een paar minuten geleden per vergissing bij een ander topic uitgelegd..waar ik ook al schreef over mijn slechte gezondheidssituatie..
Groet, Peter
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Maakt niet uit, dan kom ik het vanzelf tegen!  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Pink Label

Ik bezoek er 3

http://anne.messageboard.nl/16314/ das gewoon een alledaags forum waar je voor alles terecht kan

http://www.discussieforum.feijter.org/phpBB-NL%202.0.21/  een net opestart computerforum waar je terecht kan voor vragen en problemen

en dan zappybaby maar dat is eigenlijk minder en minder leuk aan het worden
Grtz

comcast

Als usa liefhebber lees ik veel op

http://www.allesamerika.nl/forum/index.php



voor men pc probs lees ik meestal

www.oplossing.be



:)

petra1963

Dat Amerikaforum is iets wat ik ga proberen ! Leuk !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


myra

sinds kort ben ik ook lid van  http://paranormaal.messageboard.nl/forum. Een aanrader voor de mensen die in het paranormale geinteresseerd zijn. Letterlijk alles wordt er besproken.

myra

iemand nog interessante forumtips? Momenteel ben ik weer alleen actief hier...

Ereinion

Ik zit verder alleen nog op een schrijversforum. Lang niet zo gezellig als hier, maar af en toe wel heel leerzaam. Vooral ook als je wilt weten hoe je niet met elkaar om moet gaan.  ;) Nee hoor, er zijn een paar mensen daar die alleen maar negatief zijn. Ik ben zelfs al een keer doorverwezen naar een psychiater. Er zit een hoop jaloezie en arrogantie bij, denk ik. Maar er zitten ook heel veel leuke mensen waar je wat van op kunt steken.

Maar het is niet wat voor Myra, denk ik.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.