Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

zou ik ook aseksualiteit kunnen zijn?

Gestart door muisje, juni 27, 2008, 12:39:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muisje

Hoi,
ik was toevallig vandaag de Yes aan het lezen en daar stond een verhaal in over een meisje dat aseksualiteit had. ik herkende mezelf er wel in.. maar heb toch nog wat vragen.

ik ben niet vies van sex, maar kan er ook niet echt lol in hebben, kan er niet echt van genieten en opgewonden raken lukt me bijna nooit.

ik heb een aantal relaties gehad, ben ook met die jongens naar bed geweest. het eerste initiatief kwam vanuit mij,
maar ik denk meer voor de spanning. want zodra de eerste keer voorbij was vond ik het wel welletjes. moest er niet aan denken om 't nog een keer te moeten doen.
als ik daarna nog met ze naar bed ging deed ik het meer voor hun, dan vermaakte ik me meestal meer doordat hun het fijn hadden dan dat ik het zelf zo geweldig vond. en uit angst dat ze anders de sex bij een ander gingen zoeken.
laat mij maar gewoon in z'n armen liggen.

laatst nog een keer wat met een vriend van me geprobeerd, ik ben zowieso al wat onzeker van mezelf. hij vond 't hartstikke leuk en lekker enzo, en ik had zoiets van tralala zijn we klaar?

kan het zijn dat aseksualiteit ook bij mij het geval is, wat denken jullie?

Groetjes Muisje

Ereinion

Klinkt ergens wel als iets dat ik geschreven zou kunnen hebben, dus....

Eigenlijk moet je zelf bekijken of je je prettig voelt bij het labeltje aseksueel. Er is niet echt een eenduidige definitie van te geven namelijk. Het komt er op neer dat je je niet seksueel aangetrokken voelt tot anderen en dat je daarbij geen behoefte hebt aan seks. Maar wat dat precies inhoud verschilt toch weer voor iedereen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Het labeltje is ook niet zo belangrijk. Als je herkenning vindt in de verhalen op dit forum en er iets aan hebt dan ben je hier op de juiste plek. Hopelijk heb je iets aan onze verhalen  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?