Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

extreem?

Gestart door Ereinion, december 13, 2005, 08:29:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Eerlijk gezegd klinkt dat voor mij erg vermoeiend  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

 :D :D Hi, hi, Zonnekind..
Zou het dan leuk worden (ik zie het al voor me :schater:) of juist onuitsprekelijk vermoeiend :geezer: ?

Ken je het verhaal van de hindoe god Shiva: hij is een man van uitersten: hij zit 1000 jaar in z'n eentje op een bertop te mediteren of hij paart 1000 jaar aan een stuk met zijn vrouw, de godin Shakti.. ik weet niet hoe Shakti dat ervaart, zou ze dan een appeltje gaan schillen ? Shiva loopt in ieder geval serieus kans op een ernstig hartinfact, op die manier.. :schater: :schater:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik ben blij dat ik Shakti niet ben, tenminste als jaren voor hen net zo lang duren als voor ons. Als het te vergelijken is met seconden dan valt het nog mee. (denk ik, ik heb geen zin om uit te rekenen hoe lang dat is)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: Ereinion op december 13, 2005, 08:29:48 PM
Wat is het meest extreme dat je ooit hebt gedaan?

Nou das een goeie vraag!

Er zijn een paar dingen die ik meen niet fatsoenlijk of geschikt zijn om te vermelden zo in het openbaar hier op de forum tehee. ;D

Maar eentje die ik wel aan jullie kan vertellen:

Het was toen ik ongeveer 6 jaar oud was denk ik. Ik herinner het nog steeds heel goed. Ik was thuis bij mijn tante. En ze was kleren aan het wassen in de achter schuur.
Jullie weten toch die hele oude wasmachines: het droger was een soort apparaatje met twee soorten ?deegrollers? tegen elkaar aan die het water uit de kleren knijpt als je de kleren erdoorheen laat lopen.
Wel ik had de ingenieuze idee om die droger te laten lopen en telkens mijn handen snel in en eruit te steken zonder dat die mijn handen grijpt. Wel zoals jullie het wel hadden zien komen, bleef mijn handen vast en de droger greep bijna mijn hele hand en het bleef opgegeven moment vastlopen maar bleef langzaam draaien.

Na die gebeurtenis moest ik natuurlijk een maand of zo met de hand in gips rondlopen. Heb nog steeds een litteken van die gebeurtenis in mijn hand.

Ik vond het hele gebeuren serieus grappig!! ;D

Ja het is duidelijk dat ik sinds klein gestoord was hahaha.    ;D
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

Zonnekind

Oh jee, je had mij hier moeten zien zitten: verschrikt verder lezen met de hoop dat er niet gebeurd zou zijn wat ik dacht te zien aankomen... :o Het moet volgens mij vooral pijnlijk geweest zijn! :-\
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

«-o-Lantos-o-»

 :-\ euhm het viel best mee hoor, het deed niet zoveel pijn........echt waar.
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

littlefanny

volgens mij heb jij in dat geval een hele hoge pijngrens!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Tempesta

Citaat van: Ereinion op juli 19, 2006, 08:19:52 PM
Ik ben blij dat ik Shakti niet ben, tenminste als jaren voor hen net zo lang duren als voor ons. Als het te vergelijken is met seconden dan valt het nog mee. (denk ik, ik heb geen zin om uit te rekenen hoe lang dat is)

Bijna 17 minuten. Vind ik nog best lang hoor ;).

Ereinion

 :schater:

@ Lantos, het lijkt mij ook erg pijnlijk, maar misschien waren je zenuwen ook vermangelt, zodat je niets voelde....
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: littlefanny op juli 20, 2006, 01:05:33 PM
volgens mij heb jij in dat geval een hele hoge pijngrens!

dat zal het kunnen zijn ja,,of kan het ook zijn dat ik van nature sadistisch ben en dat ik van pijn geniet  :schater:
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: «-o-Lantos-o-» op juli 20, 2006, 08:03:14 PM
Citaat van: littlefanny op juli 20, 2006, 01:05:33 PM
volgens mij heb jij in dat geval een hele hoge pijngrens!

dat zal het kunnen zijn ja,,of kan het ook zijn dat ik van nature sadistisch ben en dat ik van pijn geniet  :schater:

hehe,,,hetzelfde antwoord die ik aan Fanny gaf telt ook hier  ;D
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~