Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

een nederlandstalige website over nonlibidoisme

Gestart door myra, juli 08, 2008, 06:55:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

http://www.nonlibidoisme.nl/index.php?pg=12

edit : deze site bestaat niet meer

Ienepien

Is deze site nuttig? Gewoon een concurrent van ons, maar niet erg druk bezocht. ;D

myra

ik vond hem een beetje te flashy persoonlijk. En idd geen actie op het forum blijkbaar...

Ereinion

Het ziet er wel mooi uit, vind ik! En meer aandacht is altijd goed. Wanneer zullen we daar een stukje cake uit gaan delen om hun geboorte te vieren?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

bebe

ziet er idd wel leuk uit, en ze hebben een forum
er staan nu 3 berichten op oa van ene henk die het jammer vind dat er nog weinig andere mensen zoals hij zijn...........
ik dacht zal ik de link van ons doorsturen? maar durf het net niet aan,weet niet hoe de beheerder daarover denkt.......

Jovi_Hobbes

TSja, het kan natuurlijk overkomen alsof wij hun leden willen jatten, aan de andere kant is het misschien juist wel een mooie manier om te samenwerking te komen.
Het ergste wat er kan gebeuren is dat je berichtje verwijderd wordt en dat je verbannen wordt van het forum, maar hier blijf je dan natuurlijk gewoon welkom  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Haha, ik plaats het daar wel hoor! Als ze mij verbannen...boeiend!

pinky

Oke, heb onder Henks berichtje een linkje geplaatst. Ben benieuwd hoe lang deze blijft staan! Haha!

Ienepien


bebe

hahahahahaha nou ja scheelt mij weer, ben benieuwd hoe er gereageerd wordt, ik zal ff spieken zo.

bebe

heb even gekeken,de link staat er nog op! netjes geformuleerd trouwens dooh!!! well done :klap:

Stev

#11
Citaat van: myra op juli 08, 2008, 08:01:52 PM
ik vond hem een beetje te flashy persoonlijk.

Ik ook, al die hartjes, niet mijn ding  :(

Ik was Pinky net voor, ik heb die Henk en Frodo een PM gestuurd, dat mag natuurlijk altijd, hè...   :o

Ik zou het wel jammer vinden als er voor hetzelfde onderwerp 2 verschillende fora zouden bestaan, vinden jullie niet? Of is iemand die zich nonlibidoist noemt toch niet zo blij met een forum als het onze?  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ienepien

Wie weet. Misschien binnenkort twee nieuwe leden hier? :-\

bebe

wie weet ja, ze zijn welkom hier hoor!
zal vast een  :cake: voor ze klaarzetten

pinky

Haha, over een PM had ik ook nog zitten denken. Maar ik dacht, dan ziet niet iedereen die er komt de boel! Dus heb het maar zo gedaan. Heb ook nog geen bericht van de moderator gehad ofzo...we zien wel!