Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

een nederlandstalige website over nonlibidoisme

Gestart door myra, juli 08, 2008, 06:55:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra


Ienepien

Ik denk, dat ze daar niet eens meer komen kijken, omdat het er zo stil is. :-[

Sismo

Ik heb me er aangemeld. We zijn geen concurenten toch?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


Sismo

CiteerIk heb me er aangemeld. We zijn geen concurenten toch?

heb me ook aangemeld daar.... het was zo leeg..vond dat wel zielig vandaar

Ik zag je ja!
Tuurlijk hoeft niet iedereen mee (niets moet), maar voor de stimulans is het wel goed denk ik.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Ik heb er wel bij gezegd dat ik er niet erg veel aanwezig zal zijn  ;D Ik houd het hier de laatste tijd al niet meer bij!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Nee, dat had ik al gemerkt. :knuffel:

* Ienepien wou er uit beleefdheid al niet naar vragen.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien



Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Er zijn trouwens al 18 leden hoor! Er wordt ook aangegeven hoeveel leden er actief zijn, dat zijn er nu 10.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op juli 12, 2008, 11:55:51 AM
Ik heb er wel bij gezegd dat ik er niet erg veel aanwezig zal zijn  ;D Ik houd het hier de laatste tijd al niet meer bij!

:D Da's nou precies de reden waarom ik me maar niet ging aanmelden. Eén forum is zwaar genoeg!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo



he sismo ik zag vandaag iemand bij bart smit in emmen die erg veel op je leek :afro:
Citeer

Had ik zo'n pruik op?  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-