Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

een nederlandstalige website over nonlibidoisme

Gestart door myra, juli 08, 2008, 06:55:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Citaat van: loganextreme op juli 12, 2008, 06:08:25 PM
... als we besluiten daar allemaal weer weg te lopen zijn ze weer met 2 of 3 man ;D

Het zal niet meevallen, ik heb er nog geen mogelijkheid gevonden om je profiel op te heffen....
Dus leden voor het leven?  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ienepien


Ienepien


Ienepien

Hahaha, ik zag je kijken............................ ::)

Ienepien


petra1963

Ik heb me daar ook nog maar niet aangemeld. Lid zijn voor het leven staat me niet zo aan.. Bovendien kon ik de site ook niet helemaal plaatsen. Althans, ik voelde onderhuids een aarzeling. Waarom weet ik niet precies. Maar ik heb het gewoon nog maar even met rust gelaten..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Ik kijk ook wel eens, maar vind het onzin. Ze moeten gewoon bij ONS komen. >:(

logan

ik heb nadat ik geen optie voor verwijderen kon vinden op die site naar ze gemaild met de opmerking of ze  de mogelijkheid tot verwijderen/uitleg hoe het gaat op konden nemen in hun FAQ.

ik heb daarop een mailtje terug gekregen dat ze het op zouden nemen in de FAQ sectie. dit is wat er nu dus staat.

Hoe verwijder ik mijn account?
Mocht u uw account op het Forum willen verwijderen, dan is dit mogelijk door een mail te sturen aan remove@nonlibidoisme.nl waarin u uw gebruikersnaam vermeld. U krijgt dan een bevestigings mail op het door u bij registratie opgegeven mailadres waarin u dient te bevestigen dat u daadwerkelijk degene bent die het afmelden heeft aangevraagd. Na bevestiging van de email verwijderen wij uw account binnen 48 uur.


mensen die eventueel hun account daar zouden willen stopzetten hebben daar nu dus de mogelijkheid toe.

bravo voor hun snelle reactie en dat ze luisteren naar opmerkingen :klap:


.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

Ienepien

Dus ze zijn nog wel actief, die moderators.  :klap:


(En, heb je jezelf al verwijderd om te kijken of het werkt?) ;D

bebe

Citaat van: loganextreme op juli 14, 2008, 10:54:11 AM
ik heb nadat ik geen optie voor verwijderen kon vinden op die site naar ze gemaild met de opmerking of ze  de mogelijkheid tot verwijderen/uitleg hoe het gaat op konden nemen in hun FAQ.

ik heb daarop een mailtje terug gekregen dat ze het op zouden nemen in de FAQ sectie. dit is wat er nu dus staat.

Hoe verwijder ik mijn account?
Mocht u uw account op het Forum willen verwijderen, dan is dit mogelijk door een mail te sturen aan remove@nonlibidoisme.nl waarin u uw gebruikersnaam vermeld. U krijgt dan een bevestigings mail op het door u bij registratie opgegeven mailadres waarin u dient te bevestigen dat u daadwerkelijk degene bent die het afmelden heeft aangevraagd. Na bevestiging van de email verwijderen wij uw account binnen 48 uur.


mensen die eventueel hun account daar zouden willen stopzetten hebben daar nu dus de mogelijkheid toe.

bravo voor hun snelle reactie en dat ze luisteren naar opmerkingen :klap:

kijk zeker goed bezig zeg! hmmm zal ik me maar aanmelden dan? in het kader van hoe meer zielen enzo

Ienepien

Ik niet. Als jullie alleen allemaal effe hallo zeggen, en verder niks, daar hebben ze ook niks aan.
Het ledental springt wel omhoog, maar ze kunnen toch beter gewoon hier komen kijken? :-\

Ienepien

Oké, dat is jouw mening. Respecteer ik. Maar ik hoef niet. :-[

Ienepien


myra

Ik denk dat ze ons bezoek nog niet opgemerkt hebben. Waarschijnlijk zijn zelfs de moderatoren niet meer actief op het forum...

bebe

Citaat van: myra op juli 15, 2008, 07:40:24 PM
Ik denk dat ze ons bezoek nog niet opgemerkt hebben. Waarschijnlijk zijn zelfs de moderatoren niet meer actief op het forum...

dat idee heb ik ook ja, dat het een beetje een "dood "forum is zeg maar.......