Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

een nederlandstalige website over nonlibidoisme

Gestart door myra, juli 08, 2008, 06:55:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Ja, iedereen moet eerst door de selectieprocedure vanwege lief zijn en begripvol. :rollol:

Rhapsody

Ik zal eens kijken.  :)

Een meisje uit mijn vorige klas kwam uit Limburg en had een enorm accent, ik moest altijd lachen als ik met d'r praatte. :D
Ik lachte haar toe, niet uit. ;) Dat was de eerste keer dat ik een echt Limburgs accent hoorde in het echt, dus dat was wel even wennen, eerst had ik een beetje moeite om haar te verstaan als ze enthousiast iets vertelde (snelle zinnen). Ik ben natuurlijk alleen maar Friese accenten gewent haha. Kijk je wel eens Omrop Fryslan? Lache! Mijn ouders kijken dat vaak, zelf kijk ik niet zo veel geprogrammeerde televisie. Wel kijk ik veel dvd's, ik verzamel ze. Ik ben een enorme sit-com nerd. Heb deze week 6 Disney films gekocht, ik ben weer helemaal blij!

Ik vind je posts altijd erg leuk en juist interessant, ik maak niet vaak mee dat iemand zegt wat ik denk. ;) (ik hou wel van pittige uitspraken) Dit is ook een persoonlijk forum, ik vind het ook erg knap hoe mensen zich hier kwetsbaar op stellen aan elkaar.

:knuffel:


Okay, we gaan nu wel weer met het topic verder hoor jongens.  ;D :P

Gabrielle

Ik vind het fijn te merken dat alle leeftijden zich hier thuis kunnen voelen.  :wave:

petra1963

Ik zat een keer in een bus bij station Amsterdam Amstel, en toen stapte een meisje in dat met een echt moddervet Zuid Limburgs accent iets aan de chauffeur vroeg. De hele bus begon te brullen van het lachen.. Het was ook echt een komisch moment !  :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Rhapsody

 :D

Het zijn die echt dikke accenten die inderdaad grappig zijn.