Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Spunk.nl

Gestart door Ereinion, december 14, 2005, 09:58:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ik had deze ook al in het zichtbaarheid forum geplaatst bij het onderwerp 'oproep voor Expreszo'. Maar voor de vindbaarheid hier nog maar een keer. http://www.spunk.nl/articles/view_article.asp?id=1125305941768
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

«-o-Lantos-o-»

Ik werd voor dat artikel geïnterviewd. Ik vind het best jammer dat ze bij sommige dingen in hun eigen woorden hebben geformuleerd om het artikel meer boeiend te maken. Maar ja dat heb je vaker met bij de media. Maar het had ook erger gekund trouwens.
En ook liet ik zelf een bericht achter om een paar dingen recht te zetten.
Had toen geen tijd om aandacht te besteden aan al die reacties, maar nu heb ik wel de tijd en zin om in te gaan op sommige van die onzinnige reacties die geplaatst werden.

Trouwens, ben ook benieuwd of de andere gozer Ruud ook hier lid is. Indien zo geef even een seintje man! :afro:

Anyways,

Im gone,,,,,,,,,,,for now,,,,,,,,,,but not for long. >:D
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

myra

we hebben een lid dat zich theruudstar noemt... mss is dat hem? Maar tis een inactief lid denk ik. ???

TBW

Hij heeft nog nooit gepost, en is slechts twee minuten aanwezig geweest...

«-o-Lantos-o-»

Wel ik meen dat het voor 99,99% dat het hem is. Want toen de interviewder contact met mij contact nam via email over die artikel zie ik dat hij ook dezelfde mail heeft gestuurd aan iemand met de mail adre TheRuudstar. Toeval? denk ik niet hahah.

Ruud! u have been unmasked!!!  :P
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

myra

mmm... hij weet mss niet dat dit een actief forum is. Mss kunnen de mensen die al eerder eens contact met hem hadden hem eens mailen... Een goede daad ! ;D

theruudstar

 :D Ja, ben ik idd!  :wave: Sorry dat ik het niet heb gezegt, maar ik kon 't forum niet meer terugvinden op AVEN  :-[. Hehe, beetje verstrooid af en toe  ;D. Ben nu wel actief lid, beloofd!  ;)

«-o-Lantos-o-»

 :klap: Wohooo!! welkom terug Magus! Hier je verdiende stukje  :cake:

Trouwens, wat is jouw mening over de resultaat van de interview; het artikel?
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

theruudstar

#8
M'n slotquote vind ik wel vet ;), maar over het algemeen vind ik z'n artikel een beetje oppervlakkig, had wat meer diepgang mogen hebben. Oh, en bedankt voor de  :cake:, neem zelf ook wat!  :cake:

«-o-Lantos-o-»

Ik vond het O.K.
Ik vind dat hij in sommige gevallen mijn woorden naar zijn eigen zin had verwoord om de verhaal boeiden te maken. En krijgt mijn mening een totaal andere betekenis/ standpunt dan wat ik gezegd had en bedoelde. En dat vond ik minder  >:(

Hij stelt je heleboel vragen waarop je vervolgens antwoord opgeeft en met die antwoorden maakt hij een eigen verhaal die hij zelf naar zijn eigen wil onder woorden brengt.

Het viel mee, had erger gekunt. Dus ben ik minder boos erover. Heb van gevallen gehoord waarbij het erger was.

Ah dankje voor de  :cake:, daar heb ik nooit genoeg van  ;D
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

theruudstar

Ja 't kan altijd erger, hij liet het tenminste zien als iets wat we gewoon zijn, punt. Er zijn erbij die vinden dat we aan een of andere stoornis leiden en psychische hulp moeten zoeken  >:(. En hij heeft het onderwerp (positief) aangekaart en dat verdient zowieso al  :cake:

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: ThirdMagus op februari 28, 2006, 01:14:44 AM
Ja 't kan altijd erger, hij liet het tenminste zien als iets wat we gewoon zijn, punt. Er zijn erbij die vinden dat we aan een of andere stoornis leiden en psychische hulp moeten zoeken  >:(. En hij heeft het onderwerp (positief) aangekaart en dat verdient zowieso al  :cake:

pcies! ben weer met je eens :)
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

theruudstar

Hehe, "Great minds think alike."  ;)

«-o-Lantos-o-»

~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

Jovi_Hobbes

Hi ThirdMagus, leuk dat je hier bent! Neem wat welkomst :cake:
Zou je misschien in het voorstel gedeelte iets over jezelf willen vertellen? Alleen als je dat zelf wilt hoor  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?