Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Spunk.nl

Gestart door Ereinion, december 14, 2005, 09:58:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

welkom op ons nederlandstalige plekje, Magus!  :cake:

theruudstar

Hehe :cake:! I love :cake::-* allemaal! Ik ga nu naar 't voorstel stukkie, wat over mezelf vertellen.

Ereinion

Hallo ThirdMagus!
Wat ik mij afvraag is of jullie het artikel niet te lezen hebben gekregen voordat het geplaatst werd.
De cake bewaar ik voor het officiele welkom!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

theruudstar

Niet dat ik weet (is alweer een tijdje terug, ik heb niet zo'n geweldig geheugen ;))

Ereinion

P-magazine deed dat wel, en eigenlijk vind ik dat wel normaal.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

theruudstar

Ach ja, die gast van Spunk is nog maar een beginner hè.

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: Ereinion op februari 28, 2006, 09:26:42 PM
Hallo ThirdMagus!
Wat ik mij afvraag is of jullie het artikel niet te lezen hebben gekregen voordat het geplaatst werd.
De cake bewaar ik voor het officiele welkom!

Nou ik heb in ieder geval niets te lezen gekregen voordat het uit eindelijk geplaatst werd.
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

theruudstar

Ah, mooi, liet m'n geheugen me toch niet in de steek ;)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op februari 28, 2006, 09:57:13 PM
P-magazine deed dat wel, en eigenlijk vind ik dat wel normaal.

Grappig dat je dat zegt. Het schijnt namelijk, behalve in Nederland, niet normaal te zijn dat journalisten hun artikelen laten lezen voor publicatie. Een collega van mij (geen Nederlander), die zelf journalist is geweest in vele delen van de wereld, vind dit namelijk een zeer vreemde gewoonte. Hij vindt namelijk dat als een journalist zijn werk goed doet het helemaal niet nodig is dat de geïnterviewde de tekst eerst moet lezen. Grappig hè, hoe dat soort dingen kunnen verschillen.

Overigens vind ik het zelf wel goed dat je een artikel eerst ziet voordat het wordt gepubliceerd. Dan weet je ten minste zeker dat je woorden niet verkeerd zijn begrepen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat ze het niet doen. Er zijn vast ook mensen die zich dan met het hele artikel gaan bemoeien. Maar ik vond het wel fijn om even te weten of ik niet heel raar geciteerd werd, of jullie natuurlijk.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.