Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Viva

Gestart door Ereinion, december 14, 2005, 10:11:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ik ben verbannen  :'(  ???. Tenminste, dat denk ik...

;D Ik heb gisteren een bericht geplaatst op het Viva-forum. Daarin vroeg ik of mensen wisten dat aseksualiteit bestaat en wat ze daarover dachten. En natuurlijk een link hier naartoe. En binnen een half uur kon ik niet meer inloggen. En vandaag kan ik het hele bericht niet weer vinden. Ik heb een paar reacties gelezen. Sommige goed, maar één begon meteen dat ik verkapte reclame aan het maken was. Toen ik zei (ja, ik kon nog één keer antwoorden) dat ik echt geinteresseerd was, zei ze zo ongeveer dat ik op moest rotten.  :o

:-X

Ik vind het eigenlijk best grappig!  :schater:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Waar dan? Ik kan 'm namelijk niet vinden  :(. Heb je het in een al bestaande thread gepost?

Ereinion

Ik had onder 'maatschappij' gepost, maar ik denk dat ze hem hebben verwijderd. En ik kan niet meer inloggen, dus hem ook niet opzoeken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

De hint is wel duidelijk dus, wat een strenge moderators hebben ze daar dan  :flic:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

TBW


Ereinion

:o

Er was er daar een die ook geen mening had over kastanjebomen... misschien deze kastanjeboom?

:'( Ik ben helemaal verkeerd begrepen. Het was niet puur bedoeld als kennisoverdracht. Misschien toch een iets te korte post daar. Maar ik was nieuwsgierig welke discussie op gang zou komen als ik zelf niet te veel vertelde.

:D Maar er heeft wel iemand de weg naar ons forum gevonden!  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

ik kreeg een soortgelijke reactie op jouwforum.nl. Daar verwijderden ze onmiddellijk de links.   Ik denk dat sommige moderatoren het idd als reclame of als middel om leden te ronselen zien. Op femistyle.be kreeg ik ook sarcastische reacties in die richting. Niet iedereen staat blijkbaar open voor het onderwerp aseksualiteit.  >:(

TBW

Ten besluite de post van genaamde "Kastanjeboom" verwijderd wegens geen lid van dit forum.

Ereinion

Nu doen we een beetje hetzelfde als op het Viva-forum. :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

kastanjeboom

En ik wilde alleen maar helpen.......... :-\

Ereinion

Is goed hoor, Kastanjeboom. Iedereen is welkom. Als goedmakertje onze traditionele  :cake:. Hij is erg lekker hoor. Als je een andere keer weer zin hebt kom je maar terug. (Ik heb iets psst, psst daar en daar psst verstopt)  :D Als je wilt kun je natuurlijk ook in de andere onderwerpen posten!

Het was alleen een beetje verwarrend, omdat je er even was, iets poste en weer weg was.   ??? <- ik was een beetje verward.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

welkom op het forum, kastanjeboom  :cake: Ik weet niet waarom je berichtje verwijderd werd, waarschijnlijk omdat je gast was en nog geen lid ???, maar je bent uiteraard welkom om hier te posten.

kastanjeboom

Bedankt voor het....wittebrood?  :)

Ik was direct weer weg, omdat ik eigenlijk alleen even wilde posten waarom ik dacht dat het op Viva verwijderd was en hoe je misschien door anders te posten je topic wél  zou blijven staan. Verder wilde ik niet storen, ds had me weer netjes afgemeld. Met alle gevolgen van dien.....wég prachtpost!  ;D

TBW

Sorry Kastanjeboom, niets persoonlijks, maar op die manier kan iemand zich hier registreren om wat te komen spuien en daarna terug af te haken.

Dat kan een slecht voorbeeld zijn. Ik hoop dat je je daar in kan vinden.

Voor de rest:  :wave:, neem wat :cake:

kastanjeboom

Ja, dat snap ik op zich wel.

Maar je kan aan de inhoud van iemands post toch hopelijk wel zien wat zijn intenties zijn? Ik ken jullie niet, ken het Viva forum wel, en het was me opgevallen dat jullie boodschap daar niet overkwam. Daar wilde ik iets over zeggen, nogmaals, zonder verder te storen en dat had ik ook aangegeven in mijn eerste post. Dat ik me direct weer uitschreef was dus ingegeven door beleefdheid en niet door "spuien en wegwezen".