Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Viva

Gestart door Ereinion, december 14, 2005, 10:11:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChibiFirli

Is allemaal niet zo erg ;D, nu weet ik al dat mensen zich kunnen uitschrijven :P. Ik wist niet dat dat mogelijk was :D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Citaat van: kastanjeboom op december 15, 2005, 10:56:31 PM
Ja, dat snap ik op zich wel.

Maar je kan aan de inhoud van iemands post toch hopelijk wel zien wat zijn intenties zijn? Ik ken jullie niet, ken het Viva forum wel, en het was me opgevallen dat jullie boodschap daar niet overkwam. Daar wilde ik iets over zeggen, nogmaals, zonder verder te storen en dat had ik ook aangegeven in mijn eerste post. Dat ik me direct weer uitschreef was dus ingegeven door beleefdheid en niet door "spuien en wegwezen".

Alle begrip, maar zoals ik al zei, het zou een slecht voorbeeld zijn.

Je moet weten dat administrators de inhoud van een post niet kunnen wijzigen als de persoon in kwestie zich heeft geschrapt; omdat daarvoor een e-mailadres wordt gevraagt.

Alsnog:  :wave:

kastanjeboom

Kijk, dat wist ík dan weer niet  ;D

:wave: terug

Zal ik dan nog maar even rond blijven hangen hier, anders moet je wéér van alles gaan verwijderen  ;)

ChibiFirli

Citaat van: kastanjeboom op december 16, 2005, 04:24:59 PM
Zal ik dan nog maar even rond blijven hangen hier, anders moet je wéér van alles gaan verwijderen  ;)
Fantastisch ;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Lijkt me leuk als je een tijdje blijft, Kastanje boom.

Wittebrood is het niet. Het is cake, in de smaak die jij wil.

Mag ik trouwens vragen hoe je aan die naam komt? Ik heb een klein vermoeden en ben nieuwsgierig of ik gelijk heb....  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

kastanjeboom

In dat geval is het rum-cola cake  :P

En je hebt gelijk hoor! De naam kastanjeboom was een hint naar mijn aanwezigheid in het topic aldaaro. Ik zag dat het verwijderd was, omdat het een oproep was, volgens de mod, en ik was benieuwd of ik jullie forum kon vinden. Eenmaal hier zag ik dit topic en daar wilde ik op reageren.

Ik vroeg me trouwens af, of je bewust gekozen had om het topic bij de rubriek Maatschappij te plaatsen en of je de rubrieken Relaties of Sex ook overwogen had.

Ereinion

Ja, die had ik ook wel overwogen. Ik dacht:"ik probeer het hier eens". Liep niet zo goed af  :rollol:.

Meestal post ik onder seks, maar ergens hoort het daar ook niet, omdat het daar gaat over de dingen die je doet of de problemen die je hebt omdat je het niet doet. En het hoort ook niet helemaal onder relaties. Het is wel een onderdeel van de maatschappij, dus... Ach, het was een beetje een willekeurige keus en had mijn hoofd er ook niet helemaal naar staan. Dus wilde ik het kort houden en wat reacties uitlokken. Zonder zelf meteen te veel weg te geven. Vaak als je heel veel over jezelf verteld, gaat de rest ook alleen over jezelf. En ik was heel nieuwsgierig wat anderen er over te zeggen hebben.... vanuit hunzelf.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Ik zag vandaag op mijn werk dat er in augustus een artikel in de Viva heeft gestaan over hoe gezond het wel niet was om geen seks te hebben.  :o  Ik zal nog eens kijken of ik het nog ergens kan vinden.

Geen of minder seks hebben was in ieder geval erg goed voor vrouwen.  :P
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

In verband met het eventueel oplopen van een geslachtsziekte, baarmoederkanker of zoiets?
Dan zullen inderdaad de kansen wel héél klein zijn. Maar of dat nou gezonder is? :-\

Ereinion

Nee, dat was het niet. Als ik in de bibliotheek ben zal ik het eens opzoeken.

Ik vond het trouwens een beetje onzinnig, zover ik het gelezen had.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik herinner me wel dat er een tijdje geleden ook zo'n soort artikeltje in een krant heeft gestaan (vast de Spits ofzo) waarin ook zoiets werd beweerd, maar nu ben ik natuurlijk ook even vergeten wat er precies als reden werd gegeven. Het had in ieder geval toen ook niets met geslachtsziekten te maken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Citaat van: Ereinion op september 28, 2007, 10:22:19 AM
Nee, dat was het niet. Als ik in de bibliotheek ben zal ik het eens opzoeken.

Ik wilde even "helpen" maar bij ons in de bibliotheek hebben ze geen Viva...  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Bij ons ook niet...  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Ach, zo te lezen hoeven we voor dat artikel geen moeite meer doen ...  ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)