Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kerst

Gestart door Knoddepropje, december 18, 2005, 02:50:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Knoddepropje

Zet iedereen hier een kerstboom met kerst? En buiten die boom, zijn er nog andere tradities waar jullie strak aan vast houden? Gewenst of opgedrongen door andere familieleden?
Ik heb alleen een boom en een stoffen kerstman op de schouw.... Dit alles bijzonder smaakvol vind ik zelf ;D Al kunnen de meningen daar wel eens over verdeeld zijn natuurlijk.....haha

Ereinion

Ik heb een boom. En een kerstbakje, zelf geknutselt,  ;D

We gaan eten met beide families, maar dat vind ik erg gezellig. Is geen verplichting. Lootjes trekken hebben we verplaatst van Sinterklaas naar kerst, dus daar moet ik nog mee aan de gang.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Wij hebben altijd een echte boom, hier en daar en buiten wat lichtjes hangen, we gaan gezellig met de hele familie voor de tv zitten en zoetsappige kerstfilms kijken, en we steengrillen op kerstavond, eerste kerstdag of tweede kerstdag, whatever uitkomt dat jaar. Ik ben dol op kerst  :klap:

Jovi_Hobbes

Ik heb een klein boompje met van die fiberglas-dingetjes die licht geven waardoor de boom telkens van kleur verandert. Verder heb ik mijn kast versierd met lichtjes. Ik vind het leukste van deze periode altijd om 's ochtends uit bed te komen en dan de lichtjes aan te doen. Echt gezellig!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

En in deze periode kijken mensen minder raar op als ik mijn hoofdsieraad draag en sprookjesachtige kleding aantrek.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Citaat van: Ereinion op december 19, 2005, 06:44:32 PM
En in deze periode kijken mensen minder raar op als ik mijn hoofdsieraad draag en sprookjesachtige kleding aantrek.  ;D
DOEN DOEN ;D ;D ;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Knoddepropje


TBW

Bomen, puh  :D.

Ik haat Kerstmis  :D...

Voor de rest  :klap: leuk voor iedereen om er zo'n gezellige Kerst van te maken...

:wave:

Jovi_Hobbes

Mooie boom Knoddepropje!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Mooie boom!

TBW, wanneer ga je naar Spanje (?) of ben je daar al?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Dank jullie wel ;D *gloeit van trots*,  :D

TBW

Citaat van: Ereinion op december 20, 2005, 07:17:46 PM
TBW, wanneer ga je naar Spanje (?) of ben je daar al?

Ik moet nog zien, mijn grootvader heeft een beroerte gehad, er werd gedurende twee dagen passieve euthanasie op hem uitgevoerd, nu is ie wat beter... Maar in die omstandigheden zou ik moeilijk kunnen vertrekken.

Spijtig genoeg vertrek ik trouwens pas de 26ste; als hij beter is, uiteraard. (nu is het academisch semester nog bezig, hè)

Knoddepropje

Oho :o Wat rot voor je grootvader! Ik hoop dat t gauw nog beter met m gaat! En natuurlijk ook omdat jij dan toch geen kerst in belgie hoeft te vieren natuurlijk, maar vooral ook voor je grootvader,

Heel veel sterkte ermee in ieder geval!

Ereinion

Dat is slecht nieuws. Heel veel sterkte, TBW! Hopelijk gaat het snel beter.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Bwah ik heb mijn echte grootvaders nooit gekend dus hij is feitelijk inderdaad wel wat belangrijk...

:wave: