Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wist je dat...

Gestart door Brummetje, september 02, 2008, 07:00:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Tja, anders komt ze er nooit achter.............

Ienepien

Jaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh, ze heeft 'm gevonden. :klap:

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Brummetje

Er vannacht een verschrikkelijk onweer te horen is geweest hier. :-\ Ik ben nog nooit bang geweest voor onweer, vond altijd dat het nog wel harder mocht (de donder) maar na vannacht kom ik daar ff op terug!!

De donder was HARD dat was echt niet meer normaal. :o Ik schrok de eerste keer wakker van de donder. En ik dacht echt gelijk: F*ck de wereld vergaat! (Ja lach maar... :-\)
Daarna schrok ik elke keer ook van de felle bliksem en fijn daarna nog eens van de keiharde donder.

Ik lag echt met een halve paniekaanval in bed. Heb van ellende maar de tv hard aangezet. Dit wil ik echt nooit meer meemaken.
En het stomme was: ik durfde daarna niet meer te slapen, want ik was doodsbang dat mijn beertje zou gaan leven. :-X Dus ik deed mijn ogen wel dicht, maar langer dan een paar seconden durfde ik ze niet dicht te houden, dan moest ik weer even kijken of mijn beertje nog hetzelfde lag.
Ik ben uiteindelijk wel weer in slaap gevallen.

En sindsdien ben ik schrikkeriger in huis, en ik betwijfel of ik vannacht durf te slapen.
Oja had nog het idee om mijn matras naar m'n ouders kamer te zeulen en bij hun te gaan slapen, zo bang was ik. :78:


Ienepien

Ach, arme Brummetje.  :knuffel:
Hebben jullie geen hoge gebouwen in de buurt met bliksem-afleiders? Als het inslaat, slaat het dáár op in.
Misschien kan je dit een beetje geruststellen? :-\

Ereinion

 :knuffel:

Ik ga niet lachen, want ik weet wat voor vreemde gedachten iemand 's nachts kan hebben als je slaperig bent. En onweer is ook helemaal niet mijn ding.  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Nou, dat dat beertje zou gaan leven, vond ik wel humor !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

En dan wordt je wakker, en ligt Sismo naast je. :rollol:

Brummetje

Het is een heel lief beertje hoor. :schater:

Brummetje

Dat als je het gevoel kent (opwinding) dat het je gek kan maken als je zó graag wilt, maar het kan (nog) niet.
Herken je dit Ienepien?

Ienepien

Ja, dat heb ik regelmatig. En dat frustreert het me, dát het niet kan. :(

Brummetje

Mij ook.
Voel ik eindelijk iets, kan ik het niet testen zeg maar.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.