Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wist je dat...

Gestart door Brummetje, september 02, 2008, 07:00:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

ADHD-honden  :schater:

Maar wel rot van je scootmobiel Peter, je hebt wel heel vaak pech met dat ding. Heeft iedereen dat of heb jij gewoon flink pech?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Lama

Kijk, je moet gewoon een mobiele scooter kopen... dat is het hele punt!

Maar ja, wel lullig. Wat is er misgegaan?

MarkA

Hmm je maakt me nieuwsgierig! (Naar de film dan :P)
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Lama

Vampire seks? Dat moet wel grappig zijn!

Brummetje

Het momenteel goed, maar ook niet goed met me gaat?

Heel apart. En tegenstrijdig, maar ik voel het wel zo.
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Ienepien

Hé Brum, kan je er iets meer over vertellen?? :knuffel:

Brummetje

Ik een bril heb uitgekozen vandaag? Over 1,5 week mag ik 'm ophalen.

Ja Ienepien, het gaat lichamelijk raar. Ik had hele vervelende hartkloppingen. Was zó bang om dood te gaan. Heb er ook veel om gehuild, dat ik bedacht of ik niet "Ik hou van je" voor het slapengaan moest zeggen, voor het geval ik niet meer wakker zou worden. Gelukkig is dat over.
En verder vraag ik me af of ik misschien een sluimerende blaasontsteking heb. Ik heb geen pijn bij het plassen, maar moet soms wel en dan een klein beetje. En laatst had ik 1 keer dat ik 's morgens een napijn had van het plassen. Maar verder helemaal geen klachten.
Vraag me af of je dan, bij vrijwel nauwelijks klachten, toch een blaasontsteking kan hebben?
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Ienepien

Je weet toch, dat je bij 'onze' ziekte ook vatbaarder bent voor andere 'bijverschijnselen'?
De dingen die je noemt, blaasontsteking, ogen, en schimmel, jeuk, moeheid, geen energie, dat is bekend, dat je het er bij krijgt, zonder er om te vragen.

Als je het van je af wil praten, weet je me te vinden. :wave:

Brummetje

Ik echt NIET kan wachten?

Ik moet nog ruim een week wachten en ik vind het zo verschrikkelijk lang duren! Ik wil zo ontzettend graag mijn bril ophalen en hem op kunnen zetten en aan iedereen laten zien.

Ik wil alle nadelen van lenzen niet meer hebben. Ik wil zo mijn bed uitspringen, douchen en dan niet het gekloot van nog lenzen in moeten doen, nee huppakee bril op en gaan!
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Lama

Haha, meestal is het andersom!

Brummetje

Ik ben altijd apart geweest. ;D

Maar ik krijg steeds meer een hekel aan - en "last" van - mijn lenzen. Vooral als ik tussen de middag even in slaap dommel op de bank.
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Lama

Ja, dat moet je ook niet doen met lenzen in! Hahaha. Maar ik heb ook een hekel aan die dingen. Maar ik heb nooit passende lenzen gevonden om mee te beginnen! Dus ik hou het bij bril.

Brummetje

Ik een nieuw medicijn heb voor mijn diabetes?
Genaamd: Tolbutamide.

En je zóu er hypo's van kunnen krijgen.. :-\ (Zeker met mijn eetpatroon.)
Vreselijk eng. Ik kan nogal in paniek raken als ik me niet goed voel. Als er ook maar iets anders is in mijn lichaam dan normaal. Laatst had ik onverklaarbare hartkloppingen. Nou, heb gehuild van angst dat ik dood zou gaan. :-[
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Dutchamoeba


Ienepien

Je moet vragen aan je behandelaar, of je in dat soort gevallen mag bellen of mailen. :knuffel: