Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wist je dat...

Gestart door Brummetje, september 02, 2008, 07:00:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brummetje

#975
Ik echt heel kwaad ben, dat mensen keer op keer zeggen dat ik bepaalde dingen niet wil en ze zeggen dat ik denk in beperkingen en niet in mogelijkheden qua werk.

Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Brummetje

#976
Pfff, ik haat ze...
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Brummetje

#977
-
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Brummetje

Ik soms bepaalde dromen heb en me hier wel wat zorgen over maak... :-s
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Brummetje

#979
Ik er echt doodziek van word, dat ik stelselmatig word GENEGEERD op een ander forum!  
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Dutchamoeba

Ga daar dan weg... Hier word je niet genegeerd!

Brummetje

Nee, toch te leuk daar.  :-[

WJD: ik me afvraag in hoeverre een taboe op dit forum bespreekbaar is. Een taboe wat zich uit in dromen.
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Dutchamoeba

Een droom is maar een droom...

Silver

Ik ben soms ook wel zin om iemand serieus wat aan te doen, gelukkig bestaat er zoiets als "gezond verstand" of we zouden elkaar echt uitmoorden om niks (wat sommige mensen al wel doen, kijk maar naar t nieuws)
Maar dan denk ik altijd: boontje komt toch om zen loontje, wie iets negatiefs doet, krijg het 2 keer zo hard terug, dus wie is dan uiteindelijk degene die het laatst lacht? Niet de boosdoener hoor.
T lijkt misschien altijd alsof boosdoeners niet worden gestraft, misschien niet door de maatschappij, maar zeker wel door karma (of whatever je het ook wil noemen).
Als ik nog maar 1 dag negatief heb gedacht, dan volgt er al een week van ongelukjes of andere negatieve dingen :s ik vraag me dus vaak af wat je wel niet krijgt dan als je iemand vermoordt.
Misschien valt er de volgende dag wel een komeet op je dan :p  :schater: fantasy genoeg hier
*I am the one and only me! :p*

Fricai

Citaat van: siltriarts op januari 01, 2013, 10:46:29 AMMisschien valt er de volgende dag wel een komeet op je dan :p  :schater: fantasy genoeg hier

Was het maar zo, gemakkelijk rechtsysteem. xD


Lama

Hmm... eigenlijk wel een leuke inspiratie bron!

Brummetje

Citaat van: Dutchamoeba op november 24, 2012, 10:53:51 PM
Ga daar dan weg... Hier word je niet genegeerd!

Ik ben inmiddels permanent geband daar. Eigen schuld, ik heb een niet zo lieve post geplaatst met de wens dat een aantal leden iets naars overkomt. Voelde wel goed. ;D

De een heeft problemen met d'r moeder en zeikt daar elke dag over op het forum (karma 1).
De 2e is haar baan verloren (karma 2).
De 3e zit niet zo lekker in haar vel (karma 3).
De 4e heeft een ziekte waardoor ze met kou heel veel pijn heeft (karma 4). ;D

En met mij? Met mij gaat het goed. Heel erg zin in de wintersport. :cheerleader: Met vriend gaat het ook goed, samen ook.

Karma is a bitch!

Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.


Susan

Ik zin heb om dit plaatje te posten.


Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?