Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Voor de vader van Sismo!

Gestart door Ereinion, oktober 04, 2008, 01:56:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Pas op: die is echt bijna TE grappig!  :rollol:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

 :D

Geef even een gil als het fout gaat, ik heb wel EHBO, dus dan zal ik je reanimeren.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Heb je een schriftelijke cursus gedaan? Weet je dan hoe je op afstand moet reanimeren?  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ik stuur gewoon een stroomschok over het internet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

 :o Dat klinkt niet erg behaaglijk...laat anders maar, het gaat wel weer!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ik vind hem ook bijna té grappig. :rollol:

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

bebe

het moet niet gekker worden hier,haha

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

bebe


Ienepien

Ehhhh, ik geloof, dat we op het ogenblik geen  :flic: hebben, dus als niemand het ziet? ;)

Sismo

En dit onderwerp is geheel vrij, degene waar het over gaat, zal het toch nooit lezen  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-