Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Voor de vader van Sismo!

Gestart door Ereinion, oktober 04, 2008, 01:56:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

petra1963

En, ehhh, jij vertelt hem ook niets ?  :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Waar woont ie? Geef z'n adres eens? ;D

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


bebe

aparte naam zeg die vader van sismo............................... :schater:

Ienepien


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

 :schater:
Het is vast een hele lieve vader. :knuffel:

Jovi_Hobbes

NAtuurlijk waar moet Sismo het anders vandaan hebben  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

 :D Ik wilde het niet zelf zeggen...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op oktober 10, 2008, 10:02:23 PM
:D Ik wilde het niet zelf zeggen...

Daarom kopte ik hem maar even in (gelukkig stond Ereinion niet voor het doel  ;) )
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Idd goed dat Ereinion niet in de buurt was, die moet inmiddels wel een enorme kei zijn in het doel!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-