Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Voor de vader van Sismo!

Gestart door Ereinion, oktober 04, 2008, 01:56:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Vooral als ze zo'n lange rok aanheeft. Komt er nóóit wat door. ;D

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ienepien, je bent briljant! Stel het snel aan de NEderlandse bondscoach voor, misschien dat Nederland dan weer eens iets kan gaan winnen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien


Ereinion

 :schater:

Nou, vandaag ging het iets minder hoor. Maar gelukkig was ik niet de enige die dingen verprutste. Het enige nadeel is dat het altijd zo opvalt als ik eens iets verpruts...  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dan moet je maar gauw denken aan al de keren dat je de bal hebt tegengehouden nadat een teamgenoot iets verprutste.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Sismo, houdt jouw vader trouwens wel van damesvoetbal? ;)

Sismo

Hij houdt überhaupt niet van voetbal..... :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Hé, dat is wel bijzonder. Een man die niet van voeltbal houdt... :-\

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Je hebt van die héle fanatieke sportmannen, die álles moeten zien. Van autoracen, voetbal/schaatsen/wielrennen tot hockey aan toe. En die arme vrouwen moeten verplicht méékijken.
Of ongezellig verbannen worden naar de slaapkamer, ofzo, om daar te kijken naar soaps of iets ander "leuks". :-\

Sismo

Mijn vader was (of is, maar ik heb er weinig last meer van) een groot schaats-fan. Alle tijden werden genoteerd!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ik keek altijd met mijn moeder naar schaatsen, maar zo fanatiek was ik niet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Mijn broer hield ook altijd alles bij. Zelfs de rondetijden...