Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Types van relatievorming

Gestart door TBW, oktober 24, 2005, 12:23:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

wieweet

Jongen ontmoet die maar bleef langskomen en toen ging er bij mij een lichtje op en heb ik om een kind gevraagd....en dat wou hij onder 4 voorwaarden wel doen...aan die voorwaarden heb ik mij keurig netjes gehouden......

Zonnekind

Dus je kan wel seks hebben als je het echt wil? Of was het via een medische ingreep?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

wieweet

Nee het moet bij mij allemaal langs de natuurlijke weg ik wilde ook bewust en van harte een band opbouwen en daar hoort geen dokter tussen het is dus meer door de omstandigheden type B geworden en ging het vanzelf.De omstandigheden op een rijtje:Kinderwens die uitkomt verliefd goeie maan-stand maar de geslachtsdrift werd duidelijk aangestuurd door voortplantingsdrift dat heb ik heel duidelijk gevoeld....eenmaal zwanger had ik geen enkele behoefte meer en we hebben het ook maar 3 of 4 keer gedaan ofzo....

X-U

Ik ben ook een B.
Romantiek vind ik echt geweldig.
Het lijkt me alleen heel moeilik om romantiek van seks te scheiden, want het een is toch vaak een opstap naar het andere...
好きなものは好き、だからしょうがない。

Jovi_Hobbes

Voor veel mensen wel, inderdaad. Zelf zie ik seks meer als uiting van lust dan als van romantiek, maar ik weet dat voor veel mensen die scheiding te strict is.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Citaat van: X-U op juli 09, 2008, 09:25:37 AM
Ik ben ook een B.
Romantiek vind ik echt geweldig.
Het lijkt me alleen heel moeilik om romantiek van seks te scheiden, want het een is toch vaak een opstap naar het andere...

Volgens mij is dat de reden dat veel aseksuelen met een partner maar van elk lichamelijk contact afzien. Niet dat dat goed is trouwens...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Want dat voelt vaak ook weer niet goed. Voor beide partners, trouwens.. Maar ja... :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

I-lady


Guppie


jojo83


Geoffrey


bebe


Brummetje

Ik ben denk ik een D.

Na deze relatie hoef ik geen relatie meer. Ik zie niet wat het toevoegt aan mijn leven, behalve meestal veel ruzie met vriendje op dat moment.

Mannetje


Ciara

Ergens tussen B en D. Ik heb geen ervaring met romantiek, ik denk dat ik het wel fijn zou vinden. Het enige waar ik me zorgen over maak is dat ik betwijfel of de een zonder de ander gaat. In theorie wel natuurlijk, en voor een tijdje, maar ik denk dat in de praktijk iemand uiteindelijk meer gaat willen dan dat. Dit maakt me ook wel wat afstandelijk, omdat ik mensen niet teleur wil stellen.