Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Types van relatievorming

Gestart door TBW, oktober 24, 2005, 12:23:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jip

Ik een B met de hoop C te kunnen worden... als ik iemand ontmoet die me daarin begrijpt en de rust en het geduld heeft...

leentje


tribbleSlayer

Ik ben overduidelijk een D. Als ik al relatie zou aangaan, zou het meer vriendschappelijk zijn, omdat we er beiden voordeel uit zouden kunnen halen, dan dat ik zit te wachten op iemand die met me wil knuffelen. Zit ik echt niet op te wachten.

knabbelvanbabbel

Hoewel het er niet inzit, maar ik ben een C.  :-[

kiki

Ik ben een absolute D.

Ik houd wel van knuffelen, maar gewoon, als ik met iemand lief en leed deel hebben ze bij mij een plekje in mijn hart. Een romanticus ben ik absoluut niet, ik kan wel een sfeer creeren maar als het kaarsje op is dan....tja dan steek ik toch een nieuw aan. En ook met kerstmis zet ik wel een kerstboom op een nepperd, maar ik ben wel bezig met hem leuk aan te kleden. Maar daar houd het toch wel op. Ik ben ook wel eens bij een vriendin blijven slapen, maar ik ontwijk in bed ieder kontakt en uiteindelijk lag zij dwars op haar tweepersoonsbed en ik op het houten randje zonder ook maar 1 minuut geslapen te hebben  :schater: :schater: het gaat dus echt niet, terwijl ik niks seksueels met haar had.

Ik heb er voor mij ook wel een bepaalde visie op.

Ik ben eens onder behandeling geweest van een haptonome. Zolang ze niet aan me trok en duwde ging het goed, we hadden veel goede gesprekken.
Zij legde me het zo uit:
In je leven ga je kontakten aan met anderen, je gaat allebei je eigen pad op dat  pad ontmoet je mensen. Met de een is het een vluchtig kontakt en met de ander duurt het kontakt langer. Je geeft en neemt van de ander wat die nodig heeft, zolang als dat nodig is, dan verlaat je het pad om vervolgens weer iemand tegen te komen waarmee je ook van elkaar neemt en geeft totdat je leven ten einde is. Bij de een duurt dat langer dan bij de ander.
Maar ieder heeft zijn eigen pad te gaan.

groetjes

kiki

sutoroberi_sheku

haha, dat heb ik ook. Ook als ik naast mensen zit, en ze raken met hun been net t mijne, probeer ik heel onopvallend enkele centimeters naar
de zijkant te schuiven. Ik heb wel al een aantal mensen gehad (ook al waren t vrienden) die wilden blijven slapen en er was geen extra matras.
pech gehad, blijven ze niet slapen, want bij mij in bed gaan ze ècht niet. doe ik geen oog dicht.

dat is echt een mooie manier om ernaar te kijken.
Maar in principe zuigen we elkaar leeg, totdat we beide verzadigd zijn (is er één verzadigd, dan komt er ruzie),
splitsen onze paden; op naar de volgende.
helaas is de ene eerder verzadigd, of raakt verzadigd van andere dingen. zo raken B-tjes verzadigd van geknuffel e.a
romantische zaken, seksuelen zijn dus echte vampieren  ;) :D
en waar ik als D verzadigd van raak; daar ben ik ook nog niet uit

leentje

ik ga nooit ergens slapen als ik weet dat ik met iemand moet samen liggen man of vrouw, ofwel moet het bed groot genoeg zijn en dan ga ik op het randje van mijn kant liggen, ik duld geen lichaamlijk contact, ik slaap liever apart... :-X

sutoroberi_sheku

Ik zeg mensen (meestal vrienden) gewoon dat ik niet blijf slapen, omdat ik dit niet prettig vind.
's nachts terugrijden vind ik dan ook geen probleem.
Lief is wel dat de meeste dan een aparte kamer voor me proberen te regelen; dus ze hebben er in de meeste gevallen
echt wel begrip voor.
Ben al de hele week bezig met verhuizen...en dan zit ik eindelijk he-le-maal alleen!!!  :klap: (met de beestjes dan)

pinky

Ik ben een goede C. Trouwens, ik denk dat van elkaar leegzuigen wel klopt. Uiteindelijk ga je geen relatie aan zonder er iets uit te willen halen. En ja, als de verzadiging bij beiden uit elkaar ligt, dan kan dat wel eens problemen geven. Vind het wel een leuke omschrijving! Alleen denk ik niet dat het gaat om degene die verzadigd is, maar degene die onverzadigd de relatie instapt en niet verzadigd lijkt te kunnen worden door de ander.

Ereinion

In het kader van de admins maken het forum schoon: dit topic is tot hier opgeschoond.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sientje

Veel B-tjes! Herkenning! Ik ook!
Eerlijk gezegd hoop ik stiekem dat ik ook ooit eens een C-tje wordt..

Jovi_Hobbes

Wie weet...neem de tijd die je nodig hebt en luister naar jezelf.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Dat het het veranderd kan gerust hoor. Ik ben tenminste inmiddels niet meer 100% overtuigd van mijn destijds genoemde B.

Hestia

Ik ben ook B, net als de meesten hier.

Happy

Waarschijnlijk een B, maar helemaal zeker weet ik dat niet  ???.