Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Types van relatievorming

Gestart door TBW, oktober 24, 2005, 12:23:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Of je moet een aseksuele partner vinden... Ze bestaan echt!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ankie

Ik ben ook duidelijk een B-ke, ben heel romantisch ingesteld. soms organiseer ik een romantische avond voor mezelf zoals ik het graag heb: lekker in bad met een glaasje rode wijn, wat romantische muziek en kaarsjes. Als ik alleen ben weet ik dat ik altijd gelijk krijg ;) hoewel ik het soms wil delen met iemand.
To reach a star, you gotta have a dream. To have a dream, you gotta have a strength. To be that strong, you gotta have a will.
And that will is within your heart...

Ienepien


Jovi_Hobbes

Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ere

idd. prijs je rijk,na al die jaren.... ;)

Ienepien

Inderdaad, ik ben er nog steeds blij om.
Maar  :banghead: nog steeds, omdat ik al die verloren jaren wil inhalen. (zal wel niet lukken) ;D

Ere


zwartkopje

Ik ben ook wel  een B (als mijn knuffelangst niet te groot is ;) )

groetjes,

zwartkopje

Ienepien

Citaat van: loganmanticore op december 23, 2007, 06:57:37 PM
Citaat van: Ienepien op december 22, 2007, 11:08:31 PM
Sorry, ik ben C

huh? zoals de anderen al zeggen waarom verontschuldigen? niet nodig en niet doen. (knuf)

Misschien komt het hard over voor velen van dit forum.
(en vragen ze zich af, wat ik hier eigenlijk te zoeken heb)

Zonnekind

Ik heb juist ontdekt dat ik hier zelf nog niet gezet heb welk type ik ben.
Ik vind het wel een moeilijke keuze want eigenlijk heb ik het gevoel dat ik een c type ben, maar ik slaag er gewoon niet in om seks te hebben. Dus ik gedraag me als het b type maar voel me eigenlijk het c type.

Lieve Ienepien, ik wil ook niet dat je je daarvoor verontschuldigd hoor! Wij zijn juist allemaal super blij dat het goed loopt bij jou en we (ik) kunnen (kan) alleen maar hopen dat dat ooit bij ons ook gebeurt :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Nee Ienepien,
Zonnekind heeft gelijk ! Daar hoef je je echt niet voor te verontschuldigen, hoor !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


Jovi_Hobbes

Citaat van: Zonnekind op december 24, 2007, 11:12:20 AM
Ik vind het wel een moeilijke keuze want eigenlijk heb ik het gevoel dat ik een c type ben, maar ik slaag er gewoon niet in om seks te hebben. Dus ik gedraag me als het b type maar voel me eigenlijk het c type.

Als ik het zo bekijk dan moet ik misschien terugkomen op wat ik ooit heb gezegd. Ik ben een type B, maar gedraag me volgens mij als type D. Ik denk dat ik een type B met bindingsangst ben ofzo.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Citaat van: Jovi_Hobbes op oktober 31, 2005, 01:17:18 PM
Ik ben ook een B, geen twijfel mogelijk!
:D

Toch twijfel! ;D
Ik heb mezelf geloof ik nog niet eerder ergens onder gebracht, maar ik dacht ook een "B" te zijn, intusen neig ik steeds meer naar "D".... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ja, dat hadden we al een beetje door. Al die afspraakjes die je afwimpelt de laatste tijd. :-\