Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gefeliciteerd AVEN!!!!!!!!!

Gestart door Stev, oktober 22, 2008, 08:44:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Heb ik het goed onthouden? Ben ik nog op tijd?  :wave:

* denkt dat Jovi nog niet langs is geweest, die houdt dit soort dingen wel in de gaten  ;)

Gefeliciteerd met de 4e verjaardag!

Dan zal ik maar tracteren, ik voel me wel een beetje verplicht gezien mijn lange afweigheid  :)

:cake:  :cake:   :cake:   :cake:   :cake:  :cake:  :cake:  :cake:   :cake:   :cake:   :cake:   :cake:  :cake:  :cake:   :cake:   :cake:   :cake:   :cake:  :cake:   :cake:   :cake:  :cake:   :cake:  :cake:   :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:   :cake:  :cake:  :cake:  :cake:   :cake:  :cake:  :cake:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

We zijn hier allemaal veel te druk met ouwehoeren, dat we onze verjaardag totaal vergeten zijn! ::) Wat moeten we toch zonder jou? (en zonder  :cake: ?).
Gefeliciteerd allemaal met ons 4-jarig jubileum!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Citaat van: Sismo op oktober 22, 2008, 09:11:57 PM
We zijn hier allemaal veel te druk met ouwehoeren, dat we onze verjaardag totaal vergeten zijn! ::)

Waarom verbaast het me niet?  :P

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

 ;D Kweetniet? (ik mis hier een dommig kijkend smileytje)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Ehm...Stev....we bestaan 3 jaar.....(nu mis ik een nóg dommer kijkend smileytje)   :rollol:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

STEV! Leuk, dat je er even was.  :knuffel:

En je loopt dus  een jaar vooruit? Geeft niet, hoor. :knuffel:

petra1963

We eten er goed van hoor, met al die  :cake::knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Citaat van: Ienepien op oktober 22, 2008, 11:02:44 PM
En je loopt dus een jaar vooruit? Geeft niet, hoor. :knuffel:

Helemaal niet! Het oprichtingsjaar was 2004, toch??? (dat ik het nu aan jullie moet vertellen, zeg  :P  )

OK, ik ben ook pas in 2005 lid geworden maar dat betekent niet dat het AVEN-forum pas 3 jaar bestaat...  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

X-U

Happy birthday to us 

;D ;D ;D ;D ;D

Dat er nog veeeeele jaren mogen volgen!
好きなものは好き、だからしょうがない。

Sismo

Citaat van: Stev op oktober 23, 2008, 09:47:18 AM
Citaat van: Ienepien op oktober 22, 2008, 11:02:44 PM
En je loopt dus een jaar vooruit? Geeft niet, hoor. :knuffel:

Helemaal niet! Het oprichtingsjaar was 2004, toch??? (dat ik het nu aan jullie moet vertellen, zeg  :P  )

OK, ik ben ook pas in 2005 lid geworden maar dat betekent niet dat het AVEN-forum pas 3 jaar bestaat...  :D

Hihi, je loopt echt voor, je bent in 2006 lid geworden, het forum bestaat sinds oktober 2005 (de eerste voorstel berichten zijn tenminste van die datum....)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

bebe

hahahahaha leuk die jaartallen zo, maar goed 3 of 4 jaar...............HAPPY BIRTHDAY TO USSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

myra

Idd we bestaan sinds oktober 2005....

Happy birthday to all AVENites!

Stev

Zooooooooooo raar, ik heb het natuurlijk gechect, bij de registratiedatum gekeken van de eerste leden, er stond 22 oktober 2004... En nu staat er 2005  :o
Iemand heeft gewoon de tijd van het forum veranderd  ;D

En daarom nog een paar  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:   :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:
Bebe heeft gelijk, 3 of 4, wat maakt het uit!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

CiteerIemand heeft gewoon de tijd van het forum veranderd 
:schater: Tuurlijk!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-