Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

KRO TV zoekt gast over a-seksualiteit

Gestart door MissFriesland, november 18, 2008, 03:03:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MissFriesland

Het verhaal van beide kanten zo het allerbeste zijn, in een kort filmpje bijv. het verhaal van de partner, en de a-seksuele persoon aan tafel in de discussie, of andersom. Ik heb nog niemand nu concreet...
Inmiddels is de eerste uitzending van ons programma op tv geweest (over een heel ander onderwerp, maar dan krijg je een idee):

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/id/KRO/serie/KRO_1287348/KRO_1309950/bb.20081122.asf

Ienepien

Ja, die uitzending heb ik gezien. Heel informatief en goed gemaakt. :klap:

Stev

#17
Citaat van: MissFriesland op november 20, 2008, 05:56:51 PM
Waar is Stev, of moet ik met  :cake: over de brug komen?

Hier ben ik!  :wave:
Niet de taart maar de nieuwsbrief van Ereinion heeft deze keer geholpen  :klap:
Ik kan kort zijn. De dertiende kan ik niet en december is voor mij sowieso geen geweldige maand om een dag(deel) voor een opname weg te zijn. Ik hoefde dus niet eens na te denken of ik het überhaupt zou willen (van mijn partner weet ik het wel, die wil niet...) Bovendien vraag ik me af of ik/wij (gezien onze huidige "hobby" – voor wie weet wat ik bedoel  ;) ) echt geschikt zijn om aan het programma mee te werken. Misschien hebben we iets in onze relatie overwonnen maar ik betwijfel of deze omroep onze oplossing zo geweldig zou vinden.  ;D

Geertje, wel gaaf dat KRO het onderwerp ter sprake wil brengen!  :cake:  :cake:
Wat ik me alleen afvroeg, wat heeft (seksuele) identiteit met het Nieuws te maken???
Ook ben ik een beetje benieuwd hoe jij/de programmamakers over aseksualiteit te weten zijn gekomen. Het is namelijk niet het eerste waar een doorsnee mens aan denkt bij het noemen van seksuele identiteit!

Succes met het programma!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

 ;D

Fijn dat je weer even terug bent, Stev! En fijn dat jullie oplossing nog steeds werkt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

X-U

Ik vroeg me af of het programma nou op tv is geweest?
Of is het nog in de maak?
好きなものは好き、だからしょうがない。

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.