Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interview Libelle

Gestart door AnneB, november 26, 2008, 02:28:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AnneB

Hallo allemaal,

Ik werk als freelance journalist voor het bekende vrouwenblad Libelle. Voor de rubriek 'Dit is mijn leven' ben ik op zoek naar een vrouw die openhartig over aseksualiteit wilt vertellen, omdat hier nog weinig over bekend is en er -vermoed ik- veel onbegrip heerst. Helaas kan dit niet anoniem, want er komt fotografie bij... Lastig, ik weet het!

De tekst mag voor publicatie worden nagelezen, ik hoop dat iemand zich aanmeldt!

Vriendelijke groeten,
Anne Broekman
Libelle
annebroekman@hotmail.com

Ereinion

Welkom Anne!  :cake: ?

Ik hoop ook dat er iemand mee wil werken! Goed dat jullie er een artikel over willen schrijven.


Nou, wie doet er mee?

Anne, als er niemand reageert zal ik ook hiervoor een nieuwsbrief naar alle leden sturen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AnneB

Hi Ereinion,

Bedankt voor je reactie, en fijn dat je eventueel een nieuwsbrief kunt versturen. We zullen zien!

Groetjes,
Anne

Ienepien

Welkom Anne.
Al val je niet in de doelgroep, evengoed een lekker stukje  :cake: voor je.
Ik durf dat niet, en ik ga het ook niet doen. ;)

Sismo

Ik geef nu ook mijn beurt even door....wie wil? Van mij dan een extra stukje  :cake:;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Gabrielle

Komen Belgen ook in aanmerking?

Ik zou het wel willen overwegen, maar ik weet niet hoe representatief ik ben. Ik zou me in elk geval meer op mijn gemak voelen als er verschillende mensen aan bod komen, dan voel je je minder blikvanger. :-\

AnneB

Iedereen bedankt voor de reacties en de  :cake:!

Gabrielle: volgens mij is het geen enkel probleem dat jij Vlaams bent, ik zal het voor de zekerheid nog eens navragen op de redactie. Verder is het steeds 1 persoon per 'aflevering', iedere week heeft deze rubriek een ander onderwerp waarover een vrouw vertelt, iets dat in haar leven speelt.
Ik hoop dat je het aandurft, je kunt me altijd mailen als je meer vragen hebt.

Grts,
Anne

Gabrielle

Voelt verder niemand zich geroepen ???
(Belgen blijken toch niet in aanmerking te komen)

Kom op dames!  :klap:

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Gabrielle

De oproep was niet aan hen gericht, dacht ik.

petra1963

Nee, die vallen niet in de doelgroep !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Als je nou je paarse zomerjurkje aandoet, en een blonde pruik, lippenstift enzo, dan kán je toch best?
Je verhaal is hetzelfde. Dan hou je het onzijdig. Geen man, geen vrouw. ;D

Ereinion

Ik heb trouwens een nieuwsbrief verzonden!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Haha, het werkt. Nu heb ik hem wél gehad. :wave: