Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interview Libelle

Gestart door AnneB, november 26, 2008, 02:28:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AnneB

Hallo allemaal,

Ik werk als freelance journalist voor het bekende vrouwenblad Libelle. Voor de rubriek 'Dit is mijn leven' ben ik op zoek naar een vrouw die openhartig over aseksualiteit wilt vertellen, omdat hier nog weinig over bekend is en er -vermoed ik- veel onbegrip heerst. Helaas kan dit niet anoniem, want er komt fotografie bij... Lastig, ik weet het!

De tekst mag voor publicatie worden nagelezen, ik hoop dat iemand zich aanmeldt!

Vriendelijke groeten,
Anne Broekman
Libelle
annebroekman@hotmail.com

Ereinion

Welkom Anne!  :cake: ?

Ik hoop ook dat er iemand mee wil werken! Goed dat jullie er een artikel over willen schrijven.


Nou, wie doet er mee?

Anne, als er niemand reageert zal ik ook hiervoor een nieuwsbrief naar alle leden sturen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AnneB

Hi Ereinion,

Bedankt voor je reactie, en fijn dat je eventueel een nieuwsbrief kunt versturen. We zullen zien!

Groetjes,
Anne

Ienepien

Welkom Anne.
Al val je niet in de doelgroep, evengoed een lekker stukje  :cake: voor je.
Ik durf dat niet, en ik ga het ook niet doen. ;)

Sismo

Ik geef nu ook mijn beurt even door....wie wil? Van mij dan een extra stukje  :cake:;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Gabrielle

Komen Belgen ook in aanmerking?

Ik zou het wel willen overwegen, maar ik weet niet hoe representatief ik ben. Ik zou me in elk geval meer op mijn gemak voelen als er verschillende mensen aan bod komen, dan voel je je minder blikvanger. :-\

AnneB